Modivo, Coca-Cola, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, eobuwie.pl oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino.
Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola chce odkrywać wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdej z osób, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki.
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company i wprowadza limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty dosłownie „mówią same za siebie”. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.
Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona klientów ASAP&ASAP - agencja zajmie się obsługą brandu piwa Corona. Firmy planują wieloetapowe działania wzmacniające świadomość marki i wspierające jej sprzedaż. Planowane kampanie będą łączyć działania ATL, digital oraz BTL.
Stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie objął Thomas Oth. Zastąpi na tym stanowisku Natalię Stroe, która po ponad trzech latach w regionie, będzie się dalej rozwijać jako dyrektor generalny Coca-Cola Services Belgia i Luksemburg.
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek.
Świąteczna ciężarówka marki Coca-Cola tradycyjnie wyruszy w trasę i odwiedzi tym razem: Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12) oraz Warszawę (22.12). Piąte miasto zostanie wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji Coca-Cola.
Jakub Puźniak objął stanowisko Public Affairs Manager Poland w Coca-Cola Poland Services, wzmacniając dział public affairs i komunikacji marki na Polskę.
Dla marki Coca-Cola stworzono strefy eventowe w warszawskich galeriach handlowych. Dzięki wykorzystaniu możliwości Digital OOH AMS, marka zachęca do interaktywnej gry na specjalnie przygotowanych dotykowych ekranach Digital Indoor.
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
W stolicy pojawiły się już dwa z trzech warszawskich murali przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego. To kolejne punkty na mapie urodzinowych kreacji Coca-Cola. Murale są elementem jubileuszowej kampanii Coca-Cola, która już od 50 lat jest obecna na polskim rynku.
Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołączyła jako partner. Marka przygotowała dla swoich odbiorców możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale.
Brainly, platforma edukacyjna dla uczniów i ich rodziców, wprowadziła do oferty nowy format reklamowy – Quiz. Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska.
Karolina Orman objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w strukturach Coca-Cola HBC.
Coca-Cola ruszyła z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt ma przypominać, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”.
12 obiecujących artystów, 12 debiutanckich singli i teledysków, 12 szans na powiew świeżości w polskiej branży fonograficznej – tak w skrócie wygląda projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT. Inicjatywa skierowana do młodych talentów, powstała przy współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records.
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Nową ambasadorką marki została piosenkarka Beata Kozidrak.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.