| reklama & PR » informacje
Cykl Kino na Obcasach w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami
Modivo, Coca-Cola, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, eobuwie.pl oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino.
14.11.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola ponownie budzi Mikołaja. Świąteczna ciężarówka dotrze do pięciu miast
Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola chce odkrywać wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdej z osób, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki.
03.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Superbohaterowie z Universum Marvela powrócili na opakowania Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company i wprowadza limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.
10.09.24, 12:58
| reklama & PR » informacje
Najlepsza Coca‑Cola Ever? Coca-Cola mówi głosem Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty dosłownie „mówią same za siebie”. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.
27.08.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Czajkowski w zespole public affairs i komunikacji Coca-Cola Polska
Tomasz Czajkowski objął stanowisko dyrektora public affairs w Coca-Cola Polska z początkiem czerwca br.
25.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola HBC Polska klientem ASAP&ASAP
Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona klientów ASAP&ASAP - agencja zajmie się obsługą brandu piwa Corona. Firmy planują wieloetapowe działania wzmacniające świadomość marki i wspierające jej sprzedaż. Planowane kampanie będą łączyć działania ATL, digital oraz BTL.
30.05.24, 12:34
| reklama & PR » informacje
Thomas Oth dyrektorem generalnym Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie
Stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie objął Thomas Oth. Zastąpi na tym stanowisku Natalię Stroe, która po ponad trzech latach w regionie, będzie się dalej rozwijać jako dyrektor generalny Coca-Cola Services Belgia i Luksemburg.
17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
10.11.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Słupsk, Gniezno, Lublin, Warszawa na trasie świątecznej ciężarówki marki Coca-Cola. Piąte miasto wybiorą konsumenci
Świąteczna ciężarówka marki Coca-Cola tradycyjnie wyruszy w trasę i odwiedzi tym razem: Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12) oraz Warszawę (22.12). Piąte miasto zostanie wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji Coca-Cola.
14.07.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Puźniak w zespole public affairs Coca-Cola Poland Services
Jakub Puźniak objął stanowisko Public Affairs Manager Poland w Coca-Cola Poland Services, wzmacniając dział public affairs i komunikacji marki na Polskę.
12.06.23, 14:19
| reklama & PR » informacje
Strefy marki Coca-Cola w warszawskich galeriach handlowych
Dla marki Coca-Cola stworzono strefy eventowe w warszawskich galeriach handlowych. Dzięki wykorzystaniu możliwości Digital OOH AMS, marka zachęca do interaktywnej gry na specjalnie przygotowanych dotykowych ekranach Digital Indoor.
07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
22.06.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Murale marki Coca-Cola w Warszawie
W stolicy pojawiły się już dwa z trzech warszawskich murali przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego. To kolejne punkty na mapie urodzinowych kreacji Coca-Cola. Murale są elementem jubileuszowej kampanii Coca-Cola, która już od 50 lat jest obecna na polskim rynku.
14.06.22, 12:01
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola partnerem czterech międzynarodowych festiwali muzyki
Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołączyła jako partner. Marka przygotowała dla swoich odbiorców możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale.
02.05.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Quiz. Nowy format reklamowy Brainly i Httpool
Brainly, platforma edukacyjna dla uczniów i ich rodziców, wprowadziła do oferty nowy format reklamowy – Quiz. Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. 
10.02.22, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Coca-Cola HBC: Karolina Orman kierownikiem ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich
Karolina Orman objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w strukturach Coca-Cola HBC.
06.12.21, 16:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania. Coca-Cola z serialem podcastowym na święta
6 grudnia br. odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego „Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”, wyprodukowanego przez Coca-Colę.
15.11.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Prawdziwa Magia Świąt. Świąteczna aktywacja marki Coca-Cola
Coca-Cola ruszyła z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt ma przypominać, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”.
27.05.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola Zero Cukru i Asfalt NEXT szukają obiecujących artystów
12 obiecujących artystów, 12 debiutanckich singli i teledysków, 12 szans na powiew świeżości w polskiej branży fonograficznej – tak w skrócie wygląda projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT. Inicjatywa skierowana do młodych talentów, powstała przy współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records.
11.05.21, 13:25
| reklama & PR » informacje
Beata Kozidrak w kampanii nowej Coca-Cola Zero Cukru
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Nową ambasadorką marki została piosenkarka Beata Kozidrak.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.