| reklama & PR » informacje
Codemedia wraz z Fabryką Komunikacji Społecznej wypromuje owoce i warzywa w szkole
Akcja jest jednym z flagowych projektów Agencji Rynku Rolnego, a jej celem jest zwiększenie świadomości rodziców o żywieniu dzieci w podstawówkach.
07.09.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Knauf promuje swój flagowy produkt Goldband
Nowa kampania firmy Knauf pod hasłem „Goldband. Wybór fachowców!” ma głównie charakter wizerunkowy i skierowana jest przede wszystkim do wykonawców. 
03.09.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Marka DayUp z billboardami sponsorskim w TV
DayUp (Arteta) - lifestylowa marka przekąsek rozpoczęła kolejną promocje w TV. Jej obecność przy wybranych programach zapewnił dom mediowy Codemedia. 
30.07.19, 12:00
Michał Gaś przechodzi do Codemedia
Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko Head of Programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
21.06.19, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Szatyński przeszedł z Zenith do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Piotr Szatyński, który wcześniej pracował w agencji Zenith. 
08.05.19, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Hubert Jeżak przeszedł z Accenture do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak i objął on stanowisko Head of SEM. 
11.04.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Salmon is good. Mowi is goodness. Mowi z kampanią 360 stopni
Na początku kwietnia br. wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 r.
08.04.19, 17:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Bartosz Zientek o serialu Chyłka-Zaginięcie: największą wartością w przypadku tego projektu, to połączenie emisji TV+VOD
Pierwszy odcinek nowego serialu „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej (dane: NAM). Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.
20.03.19, 09:05
| reklama & PR » informacje
Codemedia: Lidl na czele rankingu marek w TV
W 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21 proc. wzrost zakupu GRP w porównaniu z 2017 r. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile  - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
01.02.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Rusza intensywna kampania Da Grasso
Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową.
06.01.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Mustela z pierwszą kampanią TV
Wystartowała pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. 
31.12.18, 08:00
| reklama & PR » wywiady
Największym sukcesem Codemedia są wierni i powracający klienci
Rozmowa z Piotrem Bieńko, CEO Prezes Zarządu Codemedia, m.in. o dziesięcioleciu istnienia domu mediowego, wyzwaniach dla rynku reklamy i mediów, a także o recepcie na skuteczne kampanie. 
05.11.18, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Bożek w Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Aleksandra Bożek i objęła stanowisko Media Planner/Buyer. Ostatnio Bożek była związana z domem mediowym Value Media.
31.10.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Ciechanowicz w Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Małgorzata Ciechanowicz, która objęła stanowisko Media Planner/Buyer. Ciechanowicz ostatnio związana była z agencją performance Sales&More.
24.10.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia wspiera kampanię TV marki Isla
Trwa kampania telewizyjna marki Isla – pastylek na gardło z oferty firmy farmaceutycznej Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada – podobnie jak rok temu – dom mediowy Codemedia.
16.10.18, 15:10
| reklama & PR » informacje
Lactostad w kampanii sponsorskiej od Codemedia
Z początkiem października br. ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. 
13.10.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Sopro promuje zalety fugi Saphir
Trwa kampania prezentująca zalety fugi Saphir marki Sopro. Działania prowadzone są w radiu i internecie. Za ich realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. 
27.09.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Nie bądź obojętny. Unicef Polska startuje z nową akcją
UNICEF Polska zainicjowała akcję zwracającą uwagę na znaczenie spisywania testamentów i zachęca do skorzystania z możliwości przekazania części swojego majątku potrzebującym.
07.08.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Choroszewski awansuje w Codemedia
Tomasz Choroszewski w strukturach domu mediowego Codemedia objął stanowisko Digital Media Directora. Tym samym powiększył swój dotychczasowy zakres obowiązków. 
26.07.18, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Broniek w Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Katarzyna Broniek. Z początkiem czerwca br. objęła stanowisko Senior Media Planner/Buyer. Wcześniej związana była z domami mediowymi Carat i Vizeum.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.