Na początku kwietnia br. wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 r.
Pierwszy odcinek nowego serialu „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej (dane: NAM). Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.
W 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21 proc. wzrost zakupu GRP w porównaniu z 2017 r. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
Wystartowała pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Rozmowa z Piotrem Bieńko, CEO Prezes Zarządu Codemedia, m.in. o dziesięcioleciu istnienia domu mediowego, wyzwaniach dla rynku reklamy i mediów, a także o recepcie na skuteczne kampanie.
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Aleksandra Bożek i objęła stanowisko Media Planner/Buyer. Ostatnio Bożek była związana z domem mediowym Value Media.
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Małgorzata Ciechanowicz, która objęła stanowisko Media Planner/Buyer. Ciechanowicz ostatnio związana była z agencją performance Sales&More.
Trwa kampania telewizyjna marki Isla – pastylek na gardło z oferty firmy farmaceutycznej Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada – podobnie jak rok temu – dom mediowy Codemedia.
Z początkiem października br. ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Trwa kampania prezentująca zalety fugi Saphir marki Sopro. Działania prowadzone są w radiu i internecie. Za ich realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
UNICEF Polska zainicjowała akcję zwracającą uwagę na znaczenie spisywania testamentów i zachęca do skorzystania z możliwości przekazania części swojego majątku potrzebującym.
Tomasz Choroszewski w strukturach domu mediowego Codemedia objął stanowisko Digital Media Directora. Tym samym powiększył swój dotychczasowy zakres obowiązków.
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Katarzyna Broniek. Z początkiem czerwca br. objęła stanowisko Senior Media Planner/Buyer. Wcześniej związana była z domami mediowymi Carat i Vizeum.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.