Kolejny rok z rzędu radiostacje Agory wspierają zbiórkę środków na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach wsparcia 29. finału akcji, m.in. Radio TOK FM wystawiło na aukcję 100-letni dostęp do swoich podcastów i archiwum audycji oraz komplet unikalnych kubków TOK FM z podpisami dziennikarzy stacji.
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Radia Pogoda. Rozgłośnia promuje swoją wakacyjną zabawę „Fundusz Wczasów Pogodowych” na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie i w internecie.
Eska pozostaje najpopularniejszą siecią w Polsce – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. (sieci radiowe).
Wielkanoc w Radiu Pogoda ma upłynąć pod znakiem spotkań z gwiazdami, które opowiedzą o swoich przygotowaniach do świąt, tradycjach wyniesionych z rodzinnych domów i świątecznych wspomnieniach z dzieciństwa.
Liderem śląskiego rynku pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 sierpnia 2016 r. do 31 stycznia 2017 r. (Aglomeracja Śląska).
Liderem warszawskiego rynku pozostaje Radio Zet, ale na drugie miejsce awansowało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2016 r. do 31 października 2016 r. (Warszawa).
Od początku marca br. Radio Pogoda nadaje w trzech kolejnych lokalizacjach - w Bydgoszczy, Wrocławiu i na Śląsku. Właśnie ruszyła kampania, która przedstawia stację nowym słuchaczom, obejmująca lokalną prasę, kina i nośniki reklamy zewnętrznej.
RMF FM pozostaje wciąż liderem w Krakowie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. (Kraków).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.