15.09.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Spotkajmy się #NaStadionie. Ruszyła kampania wizerunkowa Ekstraklasy
Wykreowanie mody na kibicowanie na stadionach najpopularniejszej polskiej ligi – taki cel przyświeca twórcom nowej kampanii promocyjnej przygotowanej przez Ekstraklasę. To pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek – obejmująca kampanię digital, jak i telewizję.
18.10.21, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Kuśmierowski dołącza do agencji Deloitte
Do zespołu Deloitte Digital na stanowisko partnera associate dołączył Paweł Kuśmierowski, ekspert i menedżer od lat związany z branżą medyczną i biotechnologiczną.
14.10.19, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Konik Partnerem Zarządzającym w Deloitte Polska od połowy 2020 r.
Od 1 czerwca 2020 r. stanowisko Partnera Zarządzającego Deloitte Polska obejmie Tomasz Konik, który w tej roli zastąpi Marka Metryckiego zarządzającego firmą przez ostatnie 12 lat.
06.05.19, 10:00
| telewizja / VOD » informacje
Sztuczna inteligencja w telewizji – czy dziennikarze mają się czego obawiać?
Świat obiegła informacja o tym, że na antenie chińskiej telewizji informacje przedstawi widzom prezenterka Xin Xiaomeng, czyli humanoid oparty o sztuczną inteligencję. Co jej pojawienie się na małym ekranie oznacza dla rynku mediów, zwłaszcza telewizyjnego? Artykuł ekspercki Piotra Kurka z Deloitte.
05.02.19, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Przemysław Zawadzki: Sponsoring w sporcie – czyli korzyść dla obu stron
Totolotek idealnie wpisuje się w długą historię rozgrywek o Puchar Polski. Po nowelizacji ustawy hazardowej sponsoring stał się głównym narzędziem reklamy zakładów bukmacherskich – pisze w komentarzu eksperckim Przemysław Zawadzki, Lider Deloitte Sports Business Group
31.01.19, 08:00
| radio » informacje
Deloitte: pogłoski o śmierci radia są mocno przesadzone. 40 mld dolarów przychodu z biznesu radiowego w 2019 r.
Eksperci Deloitte przewidują, że ponad 85 proc. dorosłej populacji w krajach rozwiniętych będzie słuchać radia co najmniej raz w tygodniu (tyle samo, co w 2018 r.).
16.06.17, 12:00
| internet » artykuły
Wyciekły dane medyczne 50 tys. pacjentów
W internecie przez wiele dni dostępne były dla wszystkich dane Samodzielnego Zakładu Opieki Medycznej w Kole – ok. 50 tys. rekordów z danymi osobowymi i prawdopodobnie medycznymi pacjentów.Artykuł Marcina Ludwiszewskiego, Dyrektora, lidera obszaru cyberbezpieczeństwa w Deloitte.
06.06.17, 13:40
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital dla marki Łomża
Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą” jest pierwszym efektem współpracy.
30.05.17, 13:05
| reklama & PR » ludzie
Awanse w Deloitte Digital. Olgierd Cygan i Stefan Nowak z nowymi stanowiskami
Z początkiem czerwca br. Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem. 
16.01.17, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Marcin Poradka w Deloitte Digital
Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.
15.12.16, 22:30
| internet » e-commerce
Zakupy Świąteczne 2016: Polacy coraz chętniej kupują w sieci
Polacy coraz chętniej korzystają z Internetu podczas robienia świątecznych upominków. Respondenci w badaniu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2016” zadeklarowali, że 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych. 
26.10.16, 08:00
| internet » artykuły
Marcin Ludwiszewski o piątkowym ataku na serwisy Amazon, Spotify czy Netflix
O piątkowym ataku na serwisy Amazon, Spotify czy Netflix, którego prawdopodobną przyczyną były m.in. ataki DDOS  na usługę DNS świadczoną dla powyższych podmiotów przez firmę Dyn - pisze w tekście eksperckim Marcin Ludwiszewski, lider obszaru cyberbezpieczeństwa w Deloitte w Polsce.
16.06.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
Deloitte odświeża swoją markę
Firma doradcza Deloitte odświeża swoją markę. Zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo Deloitte mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz ujednoliceniu jej wyglądu w nowoczesnych kanałach komunikacji.
27.05.16, 20:00
| internet » informacje
Eko-gra Up Up Hippo
Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą i zieloną Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry.
21.04.16, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Werner Puchert: z Deloitte Digital South Africa do Deloitte Digital CE w Warszawie
Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
04.04.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital rozwinął dział obsługi klienta
Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.
01.04.16, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Roman Łoziński dyrektorem w dziale konsultingu Deloitte
Do działu konsultingu dołącza Roman Łoziński, który jako dyrektor ma doradzać klientom w zakresie innowacyjnych strategii komunikacji i rozwiązań marketingowych, we współpracy z innymi zespołami z grupy Deloitte.
29.03.16, 11:30
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE obsłuż w digitalu marki z portfolio PepsiCo
Agencja Deloitte Digital CE wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo.
24.02.16, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją warszawskiego biura Deloitte Digital
Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy&Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych w warszawskim biurze. 
05.01.16, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Olgierd Cygan podsumowuje 2015 rok
Olgierd Cygan, Agency Managing Partner w Deloitte Digital CE podsumowuje rynek reklamy I mediów dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.