Wykreowanie mody na kibicowanie na stadionach najpopularniejszej polskiej ligi – taki cel przyświeca twórcom nowej kampanii promocyjnej przygotowanej przez Ekstraklasę. To pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek – obejmująca kampanię digital, jak i telewizję.
Do zespołu Deloitte Digital na stanowisko partnera associate dołączył Paweł Kuśmierowski, ekspert i menedżer od lat związany z branżą medyczną i biotechnologiczną.
Od 1 czerwca 2020 r. stanowisko Partnera Zarządzającego Deloitte Polska obejmie Tomasz Konik, który w tej roli zastąpi Marka Metryckiego zarządzającego firmą przez ostatnie 12 lat.
Świat obiegła informacja o tym, że na antenie chińskiej telewizji informacje przedstawi widzom prezenterka Xin Xiaomeng, czyli humanoid oparty o sztuczną inteligencję. Co jej pojawienie się na małym ekranie oznacza dla rynku mediów, zwłaszcza telewizyjnego? Artykuł ekspercki Piotra Kurka z Deloitte.
Totolotek idealnie wpisuje się w długą historię rozgrywek o Puchar Polski. Po nowelizacji ustawy hazardowej sponsoring stał się głównym narzędziem reklamy zakładów bukmacherskich – pisze w komentarzu eksperckim Przemysław Zawadzki, Lider Deloitte Sports Business Group
Eksperci Deloitte przewidują, że ponad 85 proc. dorosłej populacji w krajach rozwiniętych będzie słuchać radia co najmniej raz w tygodniu (tyle samo, co w 2018 r.).
W internecie przez wiele dni dostępne były dla wszystkich dane Samodzielnego Zakładu Opieki Medycznej w Kole – ok. 50 tys. rekordów z danymi osobowymi i prawdopodobnie medycznymi pacjentów.Artykuł Marcina Ludwiszewskiego, Dyrektora, lidera obszaru cyberbezpieczeństwa w Deloitte.
Deloitte Digital rozpoczęła współpracę z największą na polskim rynku niezależną spółką piwowarską - Van Pur. Kampania marketingowa „Łomża. Swoją drogą” jest pierwszym efektem współpracy.
Z początkiem czerwca br. Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.
Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.
Polacy coraz chętniej korzystają z Internetu podczas robienia świątecznych upominków. Respondenci w badaniu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2016” zadeklarowali, że 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych.
O piątkowym ataku na serwisy Amazon, Spotify czy Netflix, którego prawdopodobną przyczyną były m.in. ataki DDOS na usługę DNS świadczoną dla powyższych podmiotów przez firmę Dyn - pisze w tekście eksperckim Marcin Ludwiszewski, lider obszaru cyberbezpieczeństwa w Deloitte w Polsce.
Firma doradcza Deloitte odświeża swoją markę. Zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo Deloitte mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz ujednoliceniu jej wyglądu w nowoczesnych kanałach komunikacji.
Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą i zieloną Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry.
Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.
Do działu konsultingu dołącza Roman Łoziński, który jako dyrektor ma doradzać klientom w zakresie innowacyjnych strategii komunikacji i rozwiązań marketingowych, we współpracy z innymi zespołami z grupy Deloitte.
Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy&Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych w warszawskim biurze.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.