Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
Startuje kampania marki Almette pod hasłem Smaki sezonu Almette. Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy wraz z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze.
2 grudnia br., na antenie TVN rozpoczęła się emisja fabularnego miniserialu kulinarnego z Davidem Gaboriaud, którego głównym sponsorem i partnerem jest marka WINIARY.
Marka Almette wprowadziła dwa nowe smaki – Almette z rzodkiewkami i Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy kampania reklamowa.
Dania, Finlandia, Szwecja, Norwegia, Litwa, Łotwa i Estonia – w sierpniu br. widzowie Kuchni+, autorskiego kanału nc+, dzięki kucharzowi Davidowi Gaboriaud skosztują potraw i atrakcji północnej Europy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.