15.08.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
EkoDom do wygrania w nowej edycji Wielkiej Loterii Almette
Ruszyła IX edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą.
08.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
LATO MA SMAK! Od morza do Tatr. Akcja parasolowa Hochlandu
Akcja marketingowa marek Hochland i Almette będzie trwać w dniach od 8 lipca do 2 sierpnia br. Dla konsumentów przewidziano konkurs.
22.09.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
29.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette
Piosenkarka Cleo została twarzą kampanii serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!”.
24.08.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
EkoDOM w parze z ekoSAUNĄ do wygrania w loterii Almette
Rusza siódma edycja Gorącej Loterii Almette w której główną nagrodą jest ekoDOM.
31.08.21, 17:23
| reklama & PR » informacje
Rusza szósta Wielka Loteria Almette
1 września br. wystartuje VI Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szerokozasięgowa kampania online i offline.
25.06.20, 16:25
| reklama & PR » informacje
Bez laktozy. Sama przyjemność! Nowa kampania Almette
Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu br. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”.
24.08.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Dom z widokiem na Giewont w IV edycji Wielkiej Loterii Almette
1 września br., ruszy IV edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont. Loteria potrwa do końca października.
16.02.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Naturalnie, kiedy chcesz! Mini Almette z szerokim wsparciem komunikacyjnym
Kampania „Naturalnie, kiedy chcesz!” promująca naturalny serek twarogowy MINI Almette wspiera mocna kampania reklamowa. 
25.01.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Motyw bajki Czerwony Kapturek w kampanii marki Almette
Wystartowała kampania marki Almette pod hasłem „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami”.
20.09.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dom do wygrania w loterii marki Almette
Wraz z początkiem października br. rusza Wielka Loteria marki Almette. W trzeciej edycji loterii „DOM od Almette” do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom u podnóża Tatr.
14.05.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Smaki sezonu Almette. David Gaboriaud i blogerki w kampanii marki
Startuje kampania marki Almette pod hasłem Smaki sezonu Almette. Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy wraz z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze.
17.05.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Startuje silne wsparcie dla nowych smaków Almette
Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. 
27.02.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
David Gaboriaud poleca nowe smaki Almette
Marka Almette wprowadziła dwa nowe smaki – Almette z rzodkiewkami i Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy kampania reklamowa.
05.09.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Almette rusza z promocją dla konsumentów
1 września br. wystartowała promocja dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to 1 mln zł. 
14.08.15, 18:00
| reklama & PR » informacje
Kampania Almette z polskiego mleka i naturalnych składników
Wkrótce startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa puszystych serów twarogowych Almette, w ramach nowej platformy komunikacyjnej. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.