06.03.25, 23:16
| reklama & PR |
Nie tylko miejsca, ale i emocje z Rainbow. Będzie co wspominać
Rainbow rusza z kampanią „Będzie co wspominać”, podkreślającą unikalny charakter wycieczek objazdowych jako źródła niezapomnianych przeżyć. Akcja skupia się nie tylko na odwiedzanych miejscach, ale przede wszystkim na emocjach, które pozostają z podróżującymi na długo – zarówno w zdjęciach, jak i w pamięci.
30.04.24, 19:42
| TV / VOD » informacje
Rafał Zawierucha promuje wiosenną ofertę filmową Stopklatki
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) 29 marca rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia z filmów.
19.04.24, 13:17
| reklama & PR » informacje
Sportowcy nagradzają najlepszych polskich kibiców w kampanii marki Warka
Najnowsza kampania marki Warka realizowana pod hasłem "Złota loteria Warka 2024", wraz z udziałem dwóch sportowców - Jakuba Błaszczykowskiego i Michała Kubiaka - ma na celu docenienie i nagrodzenie lojalnych kibiców polskich sportowców. W ramach tej inicjatywy codziennie do wygrania są złote medale Warki oraz nagrody pieniężne. 
18.04.23, 19:28
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Ibisz twarzą kampanii Planety Warka
Twarzą tegorocznej kampanii platformy Planeta Warka został Krzysztof Ibisz, prezenter i i dziennikarz. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
11.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych na polskim rynku
Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych.
08.09.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
Znani z Łazienkowskiej. Bohaterowie drugiego planu Legii Warszawa w kampanii marki Królewskie
Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii „Znani z Łazienkowskiej”. Komunikacja wspiera trwającą loterię konsumencką marki.
17.04.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Znani z Warszawy. Marka piwa Królewskie stworzy specjalny mural
Marka piwa Królewskie rozpoczyna komunikację inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. W ramach kampania „Znani z Warszawy” marka przygotowała cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach stołecznych dzielnic, nową limitowaną kolekcję opakowań oraz aktywację Warszawski Mural.
14.04.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Maleńczuk w nowej kampanii Warki Radler 0,0%
Maciej Maleńczuk powraca w kolejnej kampanii marki, w ramach której z typową dla siebie nonszalancją i poczuciem humoru reklamuje bezalkoholowe piwo.
11.02.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Królewskie z kampanią dedykowaną warszawskim dzielnicom
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Warszawskie piwo otwiera sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom. 
10.06.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Leżajsk z aktywacją z rozszerzoną rzeczywistością
Regionalna marka Leżajsk przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej.
25.03.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Odkrywanie Warszawy w mobilnej aktywacji marki Królewskie
Królewskie startuje z aktywacją, umożliwiającą odkrywanie Warszawy dzięki grze mobilnej „Dzielnicowe Akcje”. Na jej uczestników czekają nagrody: loty helikopterem nad stolicą, głośniki, ledony z warszawskimi dzielnicami i koszulki.
02.12.15, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Rogoń i Mateusz Kawęczyński w ekipie Twin
Andrzej Rogoń i Mateusz Kawęczyński dołączyli do działu kreatywnego nowopowstałej agencji Twin.
09.10.15, 11:00
| reklama & PR » informacje
Rainbow już reklamuje ofertę na Lato 2016
„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow.
02.10.15, 12:00
| reklama & PR » informacje
Cezary Antoń, Adam Szczepocki i Mateusz Felsmann zakładają TWIN
Na rynku debiutuje nowa agencja digital Twin. Założyli ją specjaliści od komunikacji digital i reklamowej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.