Rainbow rusza z kampanią „Będzie co wspominać”, podkreślającą unikalny charakter wycieczek objazdowych jako źródła niezapomnianych przeżyć. Akcja skupia się nie tylko na odwiedzanych miejscach, ale przede wszystkim na emocjach, które pozostają z podróżującymi na długo – zarówno w zdjęciach, jak i w pamięci.
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) 29 marca rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia z filmów.
Najnowsza kampania marki Warka realizowana pod hasłem "Złota loteria Warka 2024", wraz z udziałem dwóch sportowców - Jakuba Błaszczykowskiego i Michała Kubiaka - ma na celu docenienie i nagrodzenie lojalnych kibiców polskich sportowców. W ramach tej inicjatywy codziennie do wygrania są złote medale Warki oraz nagrody pieniężne.
Twarzą tegorocznej kampanii platformy Planeta Warka został Krzysztof Ibisz, prezenter i i dziennikarz. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii „Znani z Łazienkowskiej”. Komunikacja wspiera trwającą loterię konsumencką marki.
Marka piwa Królewskie rozpoczyna komunikację inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. W ramach kampania „Znani z Warszawy” marka przygotowała cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach stołecznych dzielnic, nową limitowaną kolekcję opakowań oraz aktywację Warszawski Mural.
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Warszawskie piwo otwiera sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom.
Regionalna marka Leżajsk przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej.
Królewskie startuje z aktywacją, umożliwiającą odkrywanie Warszawy dzięki grze mobilnej „Dzielnicowe Akcje”. Na jej uczestników czekają nagrody: loty helikopterem nad stolicą, głośniki, ledony z warszawskimi dzielnicami i koszulki.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.