26.01.23, 11:03
Podziel się swoją opinią, zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody rzeczowe
Ariadna to panel badawczy realizujący badania na zlecenie klientów, domów mediowych, agencji marketingowych czy wiodących ośrodków badawczych w Polsce. Dowiedz się więcej na temat panelu Ariadna.
02.01.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Direct marketing skłania Polaków do zakupów
Poznaliśmy wyniki cyklicznego badania „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. Zeszłoroczna edycja potwierdziła, że Polacy lubią i cenią papierowe reklamy, a Direct Mail, czyli materiały reklamowe dostarczane bezpośrednio do skrzynki, które przykuwają uwagę i skłaniają do działania.
03.11.22, 06:00
| internet » badania rynku
Polacy coraz bardziej aktywni w programach lojalnościowych
62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Coraz więcej z nich deklaruje, że jest aktywna w programach, czyli znają swój status i starają się korzystać z oferty. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów. Najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest program Biedronki, który też jest najczęściej wskazywany jako ulubiony – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia.
23.09.22, 09:00
| biznes i technologie |
Badanie Grupy Muszkieterów. Polacy częściej wykonują zakupy online
Badanie przeprowadzone przez Grupę Muszkieterów wskazuje na to, że Polacy, mimo gasnącej pandemii, wybierają częściej zakupy online niż stacjonarnie. 11 proc. osób wykonuje tę czynność nawet parę razy w tygodniu. Grupa zbadała jakiego rodzaju produkty kupują Polacy za pośrednictwem Internetu. Badanie zostało przeprowadzone w lipcu 2022 roku na ogólnopolskim internetowym panelu badawczym na reprezentatywnej próbie osób powyżej 25 roku życia.
26.05.22, 19:00
| radio » badania rynku
Czy płyty CD znikną w dobie serwisów streamingowych?
Rynek muzyczny stanowi jednen z filarów branży rozrywkowej. Podąża za potrzebami odbiorców i kreuje nowe trendy – także technologiczne. Pojawiają się nowe rozwiązania, które próbują wyprzeć poprzednie. Czy to znaczy, że nośniki takie jak, np. płyty CD, odchodzą do lamusa? Przeprowadzone badania wskazują zaskakującą tendencję.
03.05.22, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: Plany wakacyjne Polaków
Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia, 59 proc. Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym aż 31 proc. uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. 
05.04.22, 07:00
| radio » badania rynku
Ekspresowe badania radia. KIM udostępnił pierwsze wyniki badania treści audio
Krajowy Instytut Mediów zakończył w ekspresowym tempie pierwszą fazę pomiarów treści audio. Badanie to zostało uruchomione w trybie pilnym na wniosek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w styczniu br. według opracowanego przez KIM nowego standardu pomiaru słuchalności treści audio, w tym radia.
04.04.22, 07:00
| biznes i technologie » informacje
Research Partner: 65 proc. Polaków nie będzie kupować produktów w sieciach, które nie wycofały się z Rosji
W dniach 25-28 marca 2022 r. firma Research Partner przeprowadziła na panelu Ariadna badanie dotyczące skłonności Polaków do zakupów w międzynarodowych sieciach sklepów, które nie wycofały się z Rosji po rozpoczęciu wojny z Ukrainą.
13.04.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Narzędzie Nielsen Market Lift będzie dostępne również w Polsce
Nielsen ogłosił globalną premierę narzędzia Nielsen Market Lift, które ma służyć do pomiaru kampanii marketingowych zarówno w skali krajowej, jak i regionalnej.
19.02.20, 20:00
| radio » badania rynku | telewizja / VOD » badania rynku | internet » badania rynku
Przełom w badaniach mediów? Gemius wspólnie z PBI zrealizują jednoźródłowe badanie internetu, TV i radia
Gemius oraz Polskie Badania Internetu podpisały porozumienie, na mocy którego jeszcze w tym roku mają zostać wdrożone jednoźródłowe badanie cross-mediowe. Nowe badanie ma objąć pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.
27.07.18, 15:00
| kultura » gry
Newzoo z rankingiem 100 największych rynków gier w 2018 r. Polska na 24. miejscu
Serwis Newzoo opublikował raport 100 największych rynków gier w 2018 r. Powstał on w oparciu o prognozę przychodów z elektronicznej rozgrywki w poszczególnych krajach. Polska zajęła w nim 24 miejsce.
12.12.16, 13:00
| internet » badania rynku
Listopad 2016 r.: Wyniki badania Gemius/PBI
Prezentujemy najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, jak i zestawienie najpopularniejszych domen.
09.06.16, 12:00
| reklama & PR » wywiady
Marcin Grabowski: Outdoor Track jest badaniem złożonym zarówno metodologicznie, jak i pod względem skali prowadzonych działań
Rozmowa z Marcinem Grabowskim, ekspertem Instytutu Badań Outdooru, Dyrektorem Działu Strategii i Analiz Sprzedażowych w AMS SA o badaniu Outdoor Track.
01.02.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Badania: Polacy chętnie polecają udane zakupy
Im droższe i potrzebniejsze są dla nas produkty lub usługi, tym chętniej dzielimy się ze znajomymi opinią na ich temat. Ta zasada dotyczy szczególnie usług prawniczych oraz samochodów – wynika z badań dr Jolanty Tkaczyk z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
08.10.15, 12:00
| prasa » informacje
Aż 37 proc. emitentów nie organizuje spotkań z prasą
„Brak zainteresowania mediów” sprawami emitentów sprawia, że spółki nie chcą organizować spotkań prasowych. Zamiast nich wolą indywidualne kontakty z wybranymi dziennikarzami przy okazji ważnych wydarzeń lub gdy uważają, że temat mógłby ich zainteresować.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy