05.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Będę mieć oczy szeroko otwarte. Komisja Europejska z kampanią mającą na celu zwiększenie świadomości praw ofiar przemocy
Każdego roku, co czwarta osoba w Europie pada ofiarą przestępstwa. Kampania „Będę mieć oczy szeroko otwarte” nawołuje do konfrontacji z sytuacją przemocy w Polsce. Skierowana jest do wszystkich osób z otoczenia ofiar przemocy i apeluje, aby nie odwracać od nich wzroku, a także aby udzielać im pomocy i wsparcia.
05.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
EasyToys prowadzi wirtualną edukację seksualną
Marka EasyToys, wspierana przez agencję Tigers, prowadzi edukację seksualną w Internecie.
19.01.23, 19:30
| reklama & PR » informacje
#Lepiejbezsmogu – ISOVER rozpoczyna rok kampanią edukacyjną
Kampania ISOVER „Ocieplaj dom, a nie klimat” ma skupiać się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery.
09.09.22, 10:24
| reklama & PR » informacje
Dziel się Uśmiechem. Jubileuszowa edycja akcji marki Orbit
Na początku września br. ruszyła kolejna edycja programu edukacyjnego ,,Dziel się Uśmiechem”, który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej.
02.08.22, 16:45
| reklama & PR » informacje
Dumni z Powstańców. Ruszyła VII edycja kampanii BohaterON
Ruszyła VII edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „BohaterON - włącz historię”, której celem jest uhonorowanie uczestników Powstania Warszawskiego.
30.06.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Dbaj o ubranie. LPP z kampanią edukacyjną na TikToku
W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie”, polska firma LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku skierowaną do konsumentów z młodego pokolenia.
12.03.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bambino partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Odłącz się – Połącz się
W marcu br. wystartował program edukacyjny Re@lnie Odpowiedzialni, otwierający I Etap Ogólnopolskiej Kampanii społecznej “Odłącz się – Połącz się”, autorstwa Stowarzyszenia Strefy Wsparcia. Kampania edukacyjna ma na celu promowanie wiedzy na temat zrównoważonego korzystania z technologii przez dzieci. Partnerem akcji jest marka Bambino.
24.02.22, 09:06
| reklama & PR » informacje
Nie Bądź Plastik! Kampania Galerii Klif i Domu Mody Klif
Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie biorą udział w kampanii pod hasłem "Nie Bądź Plastik!", w ramach której obie galerie zaplanowały szereg akcji CSR, mających na celu edukowanie klientów i angażowanie ich do wspólnych działań.
23.12.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
Jakub Przygoński ambasadorem kampanii Elektromobilność – zielone światło dla klimatu
Wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna pn. "Elektromobilność – zielone światło dla klimatu", której celem jest pokazanie korzyści płynących z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia oraz rozwój gospodarczy.
17.11.21, 11:10
| reklama & PR » informacje
Karp Zdrowy z Natury. Rusza kampania edukacyjna
Rozpoczęła się kampania Organizacji Producentów Polski Karp, której celem jest promocja i edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonej akwakultury oraz walorów smakowych i kulinarnych karpia.
06.11.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Akcja edukacyjna Glimbax Stomatologicznie odbędzie się drugi raz
Rozpoczeła się kolejna edycja akcji edukacyjnej dla branży higienistek i higienistów stomatologicznych. Za koncepcję i wdrożenie akcji dla produktu Glimbax odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK.
12.10.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pluszowy Miś tulący anatomiczne serce na ścianie SCCS w Zabrzu
Rebelia Media i Publicity, dwie agencje PR wspólnie odpowiadają za akcję społeczną wspierającą budowanie świadomości o transplantologii dziecięcej.
27.09.21, 11:00
| prasa » informacje
Polacy krytycznie oceniają zakaz pracy dziennikarzy przy granicy z Białorusią
Znamy wyniki sondażu na zlecenie akcji "Dziennikarze na granicy!". Polacy w zdecydowanej większości negatywnie ocenili zakaz pracy dziennikarzy przy granicy z Białorusią po wprowadzeniu na tym terenie stanu wyjątkowego.
21.09.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
#psiAktywnarodzina. Wystartowała kampania edukacyjna
Rozpoczęła się kampania edukacyjna #psiAktywnarodzina, która ruszyła pod patronatem Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.
20.09.21, 20:01
| reklama & PR » informacje
Przygotuj się! Ogólnopolska kampania siedmiu sieci fitness
Siedem sieci fitness z całej Polski zachęca Polaków do regularnych ćwiczeń, które wspierają ciało i umysł w podejmowaniu codziennych wyzwań. Kampania ma zwiększyć wiedzę Polaków w zakresie pozytywnego wpływu ruchu i sportu na jakość życia, zdrowie oraz samopoczucie.
02.06.21, 10:06
| telewizja / VOD » informacje
Mistrzowie klimatu Cartoon Network. Kampania edukacyjna Cartoon Network
Na początku czerwca br. w krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki rusza nowa inicjatywa „Mistrzowie klimatu Cartoon Network”. Jej celem jest zmotywowanie dzieci do podjęcia drobnych działań, które w efekcie będą miały wpływ na dobro planety.
22.12.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
W ciszy nadzieja. AMS edukuje w kampanii #NieStrzelamPomagam
Świetlny spektakl prezentowany na Dynamic Backlight AMS ma zachęcać wszystkich odbiorców, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów. AMS zainspirował do udziału w akcji markę Butcher’s oraz dom mediowy MDM.
05.02.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ludzie są niesamowici. Ufają dzikim zwierzętom i fałszywym wiadomościom. mBank wznawia edukacyjną reklamę
mBank wznawia ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa. Obok reklam produktów i usług wypuszcza w eter edukacyjne reklamy. Mają one ostrzegać odbiorców przed niebezpieczeństwem i wytłumaczyć, jak się chronić.
03.02.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
Mamy kota na punkcie mleka. Kolejna edycja kampanii promującej mleko
Rozpoczęła się kolejna edycja bezpłatnej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Mleka i skierowanej do uczniów w wieku 6-10 lat, ich rodziców i nauczycieli. Placówki mogą zgłaszać się do udziału przez cały 2020 r. 
21.09.18, 19:00
| kultura » informacje
Jan Wieczorkowski i Mateusz Damięcki w kampanii z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego
19 września 2018 r. pojawił się pierwszy film zapowiadający kampanię „Wolność liczy się w każdym wieku”, która promuje obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.