W wyniku wygranego przetargu, agencja Publicis Worldwide Poland zrealizowała telewizyjną i digitalową kampanię szamponu przeciwłupieżowego Vichy Dercos z portfolio L’Oréal Polska. To pierwsza odsłona zaplanowanych działań agencji dla tej marki.
Startuje kampania digitalowa L’Oréal Polska, koncentrująca się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. Skin Streamingu. Działania potrwają do kwietnia br., obejmą obszary takie jak: media, szeroko zakrojone działania z influencerami oraz PR, a także ecommerce.
Firma L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie ogłosiła wyniki przetargu mediowego na obsługę swoich marek w Polsce oraz na rynkach bałtyckich. Od 2023 r. Wavemaker (GroupM) będzie partnerem mediowym lidera branży kosmetycznej.
Od stycznia br. kompleksową obsługę działań komunikacyjnych marki L’Oréal Professionnel Paris prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego.
Zainaugurowano powstanie systemu 20 warszawskich EKO wiat AMS. Projekt powstał przy współpracy z L'Oréal. Dzięki temu, w przestrzeni publicznej Warszawy, zadebiutuje ekologiczny flakon perfum Armani My Way Intense.
„U fryzjera chodzi o Ciebie” – to hasło najnowszej digitalowej kampanii L'Oréal Professionnel z Kasią Sokołowską, ambasadorką marki w roli głównej. Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.
Agencja PR Platinium Cast od czerwca br. objęła opieką marki szerokiej dystrybucji w portfolio L’Oréal Polska, w zakresie public relations i influencer marketingu.
Marka L'Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu br. z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L'Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów.
Z początkiem br., L'Oréal Paris i Grażyna Torbicka podjęli decyzję o kontynuacji współpracy. Tym razem w jeszcze szerszym zakresie, obejmującym kluczową dla firmy kategorię kosmetyków kolorowych, sygnowanych marką L'Oréal Paris.
Grupa On Board Think Kong poszerza współpracę z L’Oréal Polska, realizując działania dla L’Oréal Warsaw Plant. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację wizualną oraz obsługę produkcyjną związaną z komunikacją do pracowników fabryki.
Do firmy L’Oréal Polska dołączyła Barbara Stępień obejmując stanowisko Dyrektora Komunikacji Korporacyjnej. Stępień odpowiedzialna będzie za rozwój strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz za zarządzanie relacjami z mediami i kontaktami zewnętrznymi w obszarze korporacyjnym i CSR.
Konsultanci On Board Ecco Network będą odpowiadać za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji zewnętrznej dla L’Oréal Polska, firmy z rynku kosmetycznego.
L’Oreal Polska prowadzi kampanię marki Biotherm przygotowaną we współpracy z siecią reklamy wideo Sataku. Emisja rich mediowego formatu jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej i emitowana jest online od 14 października br. przy wykorzystaniu Expand Video.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.