31.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań. Kampania marki Wyborowa
Marka Wyborowa w najnowszej komunikacji zachęca do wyłączenia spiny i włączenia Trybu Spotkań.
10.10.22, 10:31
| reklama & PR » informacje
Wszyscy są parówkożercy! Kampania parówek Tarczyński Naturalnie w hollywoodzkim stylu
Marka Tarczyński ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Nowy spot będzie emitowany w głównych stacjach TV. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.
22.08.22, 12:45
| reklama & PR » informacje
Większa siedziba Papaya Films
Dom produkcyjny Papaya Films, powiększył siedzibę na warszawskim Powiślu o nowe piętro.
08.08.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Papaya Films w 2021 r.: 133 mln zł przychodu ze sprzedaży
W opublikowanym, audytowanym sprawozdaniu finansowym za rok 2021 spółka Papaya Films podała, że jej całkowita wartość sprzedaży wyniosła 133 mln zł i jest ponad 30 proc. wyższa niż w 2020 r.
02.08.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. IV edycja kampanii CSR marki Żubr
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
11.07.22, 16:00
| radio » informacje
Niebanalna urodzinowa kampania Radia Nowy Świat
Magda Jethon, Katarzyna Kasia, Joanna Kołaczkowska, Wojciech Malajkat, Wojciech Mann, Marcin Mann, Grzegorz Markowski oraz Zbigniew Zamachowski to bohaterowie kampanii Radia Nowy Świat, która w sposób niebanalny ma informować o drugich urodzinach rozgłośni i zachęcać do dołączenia do grupy patronów.
10.06.22, 08:58
| reklama & PR » informacje
XPS Revolt 2. Nowa odsłona kampanii Dell i Intel
Marki Dell i Intel rozpoczęły drugi etap wspólnej kampanii „XPS Revolt” w której na pierwszym planie jest współpraca z Brodką.
24.05.22, 13:39
| reklama & PR » informacje
Król Kazimierz pojawił się na Zebraniu Zarządu Kanału Sportowego
Podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park” w Kanale Sportowym, pojawił się gość w studiu - Król Kazimierz, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie.
18.05.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kredyty to nasza bajka. Alan i Jaśmina w nowej odsłonie platformy kreatywnej Expandera
Alan i Jaśmina to bohaterowie nowej kampanii zrealizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”, stworzonej przez agencję Artegence. Działania wokół spotu obejmują internet, kino, a także materiały BTL.
10.05.22, 11:07
| reklama & PR » informacje
Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie
Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrac gotówkę.
06.05.22, 08:14
| reklama & PR » informacje
Do zakochania wystarczy bilet. Kampania PKP Intercity
PKP Intercity wprowadza promocyjne ceny na bilety, a informuje o tym kampania „Nic, tylko się zakochać w kolei” przygotowana przez agencję Publicis Lion.
20.04.22, 23:00
| reklama & PR » informacje
Lekkość ciemnego piwa oraz Balans smaku w kampanii marki Žatecký
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w dwóch spotach zawodnicy Žateckej drużyny biorą udział w kategorii „Lekkość ciemnego piwa” oraz „Balans smaku”.
19.04.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Rata stała jak skała. Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją
Celem najnowszej kampanii Alior Bank prowadzonej pod hasłem „Rata stała jak skała”, jest pokazanie, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami. 
07.04.22, 10:01
| reklama & PR » informacje
Kampania wizerunkowa Unilink potrwa aż do jesieni
1 kwietnia br., Unilink, największy dystrybutor ubezpieczeń w Polsce, rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Działania mają na celu wzmocnienie wizerunku Unilink, jako lidera na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego.
04.04.22, 12:16
| reklama & PR » ludzie
Monika Brodka dołączyła do grona reżyserek Papaya Films
Monika Brodka oficjalnie dołączyła do grona reżyserów i reżyserek reprezentowanych przez Papaya Films.
20.02.22, 21:00
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Życie układasz całe życie. IKEA chce ułatwić realizacji pasji klientów
Kampania IKEA pod hasłem "Życie układasz całe życie" ruszyła 7 lutego 2022 r. Marka chce wspierać swoich klientów, proponując produkty ułatwiające realizację pasji i odkrywanie różnych życiowych dróg.
18.02.22, 11:38
| reklama & PR » informacje
Pewność na całe życie. Bepanthen z nową kampanią wizerunkową
Marka Bepanthen, należąca do firmy Bayer, realizuje nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Pewność na całe życie”. Komunikacja skupiona wokół idei budowania pewności siebie bazuje na trosce o ciało.
14.02.22, 18:07
| reklama & PR » informacje
Hubert Urbański w nowym spocie rankomat.pl
Porównywarka rankomat.pl wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W najnowszej reklamie występuje ponownie ambasador marki, Hubert Urbański. 
10.02.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę. VII edycja kampanii Dwa Szybkie Żubry
W VII odsłonie loterii Żubra, Kompania Piwowarska przygotowała 12 milionów piw do rozdania. Motywem przewodnim konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”.
09.02.22, 13:22
| reklama & PR » informacje
Tyskie z nową kampanią pod hasłem Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty
Tyskie wystartowało z nową kampanią. Jej głównym nośnikiem jest spot, w którym można usłyszeć utwór „Stand by me” Ben E. Kinga z 1961 r. Akcja ma przypominać o wadze ponadczasowych wartości. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.