Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.
Huawei Consumer Business Group Polska przedłużyło umowę z Ogilvy PR na usługi public relations. Agencja odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych globalnego lidera technologicznego od 2019 r.
Dorota Natalia Haller zakończyła pracę na stanowisku dyrektorki marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei Consumer Business Group Polska, którą łączyła z rolą wiceprezeski marketingu na region Europy Centralnej i krajów nordyckich w Huawei CBG.
W warszawskim biurze Huawei dokonano zmian. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PR.
Huawei wraz z RMF FM organizują muzyczny konkurs, w którym można wygrać najnowszy głośnik Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik w portfolio marki.
Huawei rozpoczyna kampanie marketingowe nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski. Komunikację nowych urządzeń Huawei wspierać będą także influencerzy.
Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni promującą najnowszy smartfon w portfolio marki – Huawei nova 9. Od 1 listopada br. w telewizji emitowany będzie spot reklamowy z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki.
Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce, a działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.
Huawei uruchomił Huawei Ads, platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei poprzez angażujące formaty reklamowe.
Robert Lewandowski, Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka i Krzysztof Jankes wystąpili w materiale wideo marki Huawei, w którym pokazują jak korzystanie, m.in. ze smartfona, tabletu czy laptopa może inspirować siebie oraz innych do kreatywnych działań.
Serwis WP Pilot udostępnił aplikację dla użytkowników korzystających z Huawei Mobile Services, która pozwala na oglądanie blisko 100 kanałów TV na żywo na urządzeniach Huawei.
Na przełomie listopada i grudnia br., rozpoczęła się kampania regionalna dla Huawei pod hasłem „The most powerful story is you”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.