09.10.22, 11:30
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Miasta Szczęśliwe. Skanska uruchomiła nowy podcast o zrównoważonej urbanistyce
Skanska uruchomiła podcast „Miasta Szczęsliwe” na temat projektowania przyjaznych miast, osiedli i mieszkań. Program został podzielony na dziesięć merytorycznych odcinków. Podcast został podzielony na dziesięć merytorycznych odcinków i jest realizowany na portalu stacji radiowej TOK FM. Prowadzącym program jest dziennikarz – Jerzy Telesiński.
08.12.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Komunikacja+PR kontynuuje współpracę z firmą Skanska w CEE
Komunikacja+PR kolejny raz wygrała przetarg na całościową obsługę spółki biurowej Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym samym będzie kontynuować współpracę z deweloperem.
19.03.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Skanska z kampanią Urban Legends. Firma chce pokazać jak powinno wyglądać nowoczesne projektowanie
Skanska rusza z kampanią „Urban Legends”, w której chce uświadomić siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń.
29.04.20, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Nowe role w zespole komunikacji i marketingu Skanska
W spółce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej powołano nowe role w zespole komunikacji i marketingu. 
09.02.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Komunikacja+PR oraz White Bits obsłużą firmę Skanska Residential Development Poland
Od lutego br. kolejna spółka z grupy Skanska dołączyła do portfolio Komunikacji+PR. Obsługą klienta zajmie się również White Bits.
10.09.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
BIG IDEA Promotions dla Skanska Property
Firma Skanska Property Poland nawiązała współpracę z agencją kreatywną BIG IDEA Promotions.
14.06.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia kolejny raz dla Skanska
Rozpoczęła się kampania promująca ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Inwestycję realizuje mieszkaniowa spółka z Grupy Skanska w Polsce. Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital.
16.12.15, 18:41
| reklama & PR » informacje
Grupa Skanska startuje z kampanią wizerunkową
Grupa Skanska w Polsce realizuje kampanię wizerunkową mającą na celu podkreślenie przewagi konkurencyjnej firmy. Za planowanie, zakup mediów oraz egzekucję odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). Działania potrwają do 19 grudnia br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.