Skanska uruchomiła podcast „Miasta Szczęsliwe” na temat projektowania przyjaznych miast, osiedli i mieszkań. Program został podzielony na dziesięć merytorycznych odcinków. Podcast został podzielony na dziesięć merytorycznych odcinków i jest realizowany na portalu stacji radiowej TOK FM. Prowadzącym program jest dziennikarz – Jerzy Telesiński.
Komunikacja+PR kolejny raz wygrała przetarg na całościową obsługę spółki biurowej Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym samym będzie kontynuować współpracę z deweloperem.
Skanska rusza z kampanią „Urban Legends”, w której chce uświadomić siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń.
Rozpoczęła się kampania promująca ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Inwestycję realizuje mieszkaniowa spółka z Grupy Skanska w Polsce. Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital.
Grupa Skanska w Polsce realizuje kampanię wizerunkową mającą na celu podkreślenie przewagi konkurencyjnej firmy. Za planowanie, zakup mediów oraz egzekucję odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). Działania potrwają do 19 grudnia br.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.