21.03.22, 13:19
| reklama & PR » informacje
Auto i spokój. Nowa kampania Spotawheel
Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).
02.12.21, 15:30
| telewizja / VOD » informacje
RED TOP dołącza do oferty TVN Media
Od 1 grudnia br., TVN Media, pod marką Premium TV, reprezentuje stację RED TOP w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
16.06.21, 12:36
| telewizja / VOD » informacje
TVN Media partnerem Music Box Polska. Kanał zwiększa zasięg
Nadawca kanału Music Box Polska wybrał firmę do obsługi sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
17.05.21, 12:05
| reklama & PR » informacje
TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska ze wspólną ofertą content marketingową
TVN Media i Ringier Axel Springer wprowadzają do oferty cztery produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
20.04.21, 07:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
TVN Media i Edipresse Polska będą dalej współpracować w obszarze video
TVN Media i Edipresse Polska przedłużają na kolejne lata strategiczną współpracę w obszarze video on-line.
12.04.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Klienci TVN Media mogą podmieniać spoty nawet godzinę przed emisją
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza Switch_On – technologię pozwalającą na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej nawet godzinę przed zaplanowaną emisją.
16.12.20, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
TVN Media będzie reprezentować uczestników ostatniej edycji Top Model
TVN Media nawiązało współpracę na wyłączność z uczestnikami tegorocznej edycji programu „Top Model”. 
01.10.20, 07:00
| telewizja / VOD » informacje
Kanał ULTRA TV 4K w portfolio TVN Media
Od 1 października br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację ULTRA TV 4K w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych. 
27.08.19, 09:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
STUDIOMED TV w portfolio TVN Media
Od 27 sierpnia br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację STUDIOMED TV w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych.
12.05.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
#Polishbritishstories na 100-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych między Wielką Brytanią a Polską
Ambasada Wielkiej Brytanii w Warszawie oraz Grupa TVN i Discovery Polska wspólnie upamiętniły 100-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Wielką Brytanią. Z tej okazji zespół Biura Reklamy TVN Media przygotował serię reportaży #polishbritishstories.
27.11.18, 10:00
| telewizja / VOD » informacje
Zmiany na rynku brokerów TV: Eurosport przechodzi do TVN Media, Eleven Sports do Polsat Media
Od 1 stycznia 2019 r. TVN Media będzie odpowiedzialne za sprzedaż czasu reklamowego na kanałach Eurosportu, a Polsat Media za kanały Eleven Sports. Jest to konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 r.
20.11.18, 15:35
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały z portfolio Michał Winnicki Entertainment w ofercie reklamowej TVP od stycznia 2019 r.
Telewizja Polska nawiązała współpracę reklamową z Michał Winnicki Entertainment. Od 1 stycznia 2019 r. to właśnie Biuro Reklamy TVP będzie reprezentowało sprzedaż czasu reklamowego i sponsoringu w sześciu stacjach nadawcy.
20.11.18, 12:00
| telewizja / VOD » ludzie | reklama & PR » ludzie
Agnieszka Gajzler przeszła do TVN Media z Dentsu Aegis Network
Do zespołu Biura Reklamy TVN Media dołączyła Agnieszka Gajzler, obejmując stanowisko dyrektor ds. strategii i rozwoju digital TVN Media.
19.11.18, 13:24
| telewizja / VOD » informacje
TV Puls w 2019 r. nie zmieni brokera
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
05.10.18, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Na żywo w TVN. ŠKODA z pierwszą w Polsce multichannelową reklamą na żywo
6 października br. ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. 
30.08.18, 15:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
E-SPORT w portfolio TVN Media
Spółka TVN Media podpisała umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. 
12.05.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
TVN MEDIA wprowadza nowe formaty reklamowe
TVN Media rozwija ofertę reklamową na urządzenia mobilne. Nowe formaty stawiają na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej i mają skłaniać odbiorcę do interakcji. 
22.03.17, 19:00
| telewizja / VOD » ludzie
Piotr Tyborowicz Prezesem Zarządu TVN Media
TVN S.A wprowadza zmiany w Zarządzie swojej spółki zależnej – TVN Media Sp. z o.o. Piotr Tyborowicz obejmie stanowisko Prezesa Zarządu, a Piotr Korycki będzie pełnić funkcję Wiceprezesa firmy. 
27.02.17, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
TOP KIDS w ofercie TVN Media
 Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. powiększa portfolio o kanał TOP KIDS należący do Michał Winnicki Entertainment.
30.01.17, 15:39
| telewizja / VOD » informacje
Sportklub w portfolio TVN Media
Biuro Reklamy TVN Media powiększa portfolio o kanał Sportklub, należący do S.C. IKO POLAND SRL.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.