Mija dziesięć lat od uruchomienia kanału Polsat Film. Kanał wystartował 2 października 2009 r. Stacja będzie świętować przez cały jubileuszowy miesiąc. Telewizja wprowadzi również specjalną oprawę antenową.
Polsat pozostaje liderem zarówno w grupie 4+, jak i również 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialmny.pl za okres od 29 kwietnia do 5 maja 2019 r.
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszym kanałem w grupie ogólnej był Polsat, a w grupie komercyjnej TVN - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 15 do 21 maja 2017 r.
23 proc. klientów płatnej telewizji rozważa cord-cutting - wynika z badania „Projekt Cyfrowizja III” agencji mediowej MEC. Z roku na rok odsetek ten jednak lekko topnieje, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie. Za kanały warte dalszych inwestycji w płatną TV widzowie uznają m.in.: Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film.
Wyszukiwarka ofert turystycznych KAYAK.pl wystartowała z nowymi kanałami promocji w Polsce. Działania obejmują kampanię w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych.
W ubiegłym tygodniu na pozycję lidera w grupie 4+ awansowała Jedynka - w wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl.
W ubiegłym tygodniu najpopularniejsza stacją TV w grupie 4+ był Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (okres od 12 do 18 grudnia 2016 r.).
W styczniu 2016 r. liderem w grupie ogólnotematycznej pozostała Jedynka, a w targecie komercyjnym Polsat – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement (dane od 1 do 31 stycznia 2016 r.).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.