18.12.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Delecta w kampanii opowiada o zaufaniu
W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Prosto z serca”, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.
08.04.20, 12:23
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw wygrywa przetarg marki Delecta
Agencja MullenLowe Warsaw zwyciężyła w przetargu na komunikację nowej linii deserów Delecty.
19.05.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Serce dla mamy, lodówka dla domu. Wspólny konkurs marek Delecta i Indesit
Marki Delecta i Indesit przygotowały wspólną promocję z okazji Dnia Matki. Nagrodami w konkursie będą lodówki Indesit oraz zestawy słodkości od Delecty.
09.02.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Delecta z konkursem na Walentynki
Marka Delecta z okazji Walentynek przygotowała internetowy konkurs z nagrodami. 
07.01.19, 19:00
| reklama & PR » informacje
Delecta promuje Owocowe Kubki
Trwa kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT obejmująca emisję billboardów sponsorskich w TV, jak również działania on-line i PR, dedykowane zimowym deserom.
04.12.18, 09:35
| reklama & PR » informacje
Święta pachnące piernikiem w kampanii marki Delecta
Marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury i rodzinnej frajdy z ich ozdabiania Fajnymi Pisakami XXL. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane świątecznym produktom.
13.10.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Jesienna kampania Delecty z babeczkami w roli głównej
Marka Delecta przygotowała kampanię promocyjną poświęconą jednemu z produktów. Działania obejmują emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR.
20.01.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Powiedz to na słodko! Kampania Opus B dla marki Delecta
Agencja Opus B przygotowała kampanię „Powiedz to na słodko!” dla marki Delecta. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka.
21.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Delecta prezentuje przepis na święta pełne emocji
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Marka komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”.
07.01.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Owocowy kubek prosto z serca. Startuje kampania reklamowa marki Delecta
Wraz z początkiem stycznia br. ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.
05.12.16, 13:32
| reklama & PR » informacje
Przepis na niezapomniane Święta. Ruszyła kampania marki Delecta
Rozpoczęła się kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.
11.11.16, 18:35
| reklama & PR » informacje
Delecta reklamuje posypki do dekoracji ciast z linii Decorada
Ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży.
24.09.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Prosto z serca. Kampanią linii Owocowy kubek
Ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.
06.03.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Delecta klientem Opus B
Delecta od kilku miesięcy przechodzi rebranding. Zmianie poddano logo marki oraz layout opakowań. Za rebranding oraz obsługę digitalową marki Delecta odpowiada Opus B.
05.03.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Prosto z serca. Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją
Z początkiem marca br. Delecta wystartowała z kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane na sześć tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania.
06.12.15, 18:00
| reklama & PR » informacje
Życzenia prosto z serca. Świąteczna kampania marki Delecta
Do końca grudnia br. potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana w ciepłym, świątecznym klimacie życzeń prosto z serca jest realizowana w kluczowych stacjach telewizyjnych w okresie bożonarodzeniowym.
24.01.15, 14:14
| reklama & PR » informacje
Łatwe ciacho z video przepisami
Na okres od połowy stycznia do końca lutego br. Zaplanowano kampanię reklamową Łatwego ciacha – pierwszego na rynku ciasta do mikrofali marki Delecta. Działania o charakterze wizerunkowym i edukacyjnym obejmą telewizję oraz internet.
08.01.15, 11:32
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Owocowego kubka Delecta
Z początkiem br. wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.
17.11.14, 12:00
| reklama & PR » informacje
Delecta wspiera sprzedaż przed świętami
W okresie przedświątecznej sprzedaży Delecta połączy siły z marką Bakalland i w ramach cross-promocji zaproponuje konsumentom i detalistom pakiety z atrakcyjnym gratisem. Ponadto kategorię pieczeniową Delecty wspiera sponsoringowa kampania telewizyjna. 
03.11.14, 21:05
Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej
Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.