ING w najnowszej kampanii zachęca Polaków do podziękowania swoim ulubionym firmom za to, że dla swoich klientów robią rzeczy niemożliwe i wysłania im firmowej Walentynki.
Na początku września br. marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” były emitowane w telewizji, pojawiły się także na outdoorach oraz działaniach digital.
W najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego pod hasłem „Więcej zielonej energii nam trzeba” Katarzyna Nosowska zachęca młodych naukowców i start-upy do udziału w konkursie na najlepsze rozwiązania dotyczące zielonej energii. Celem programu grantowego banku jest wsparcie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju.
Grupa MullenLoweGroup (MullenLowe Warsaw i MediaHub) wygrała przetarg dotyczący działań promocyjnych Miasta Stołecznego Warszawy. Umowa ma charakter stałej współpracy.
MullenLowe MediaHub po raz kolejny realizuje wspólnie z FoodCare kampanię digitalową, tym razem dla marki Black. Od grudnia 2020 r. MediaHub jest partnerem FoodCare w zakresie działań mediowych online.
Nowa kampania CCC ma zachęcać do zrobienia kroku w dobrą stronę, dbania o planetę i bycia ecofriendly. Tym samym CCC w taki sposób promuje kolekcję GO FOR NATURE (buty zrobione z materiałów z recyklingu, przyjazne środowisku).
carVertical, lider w obszarze raportu VIN w Polsce, powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.
MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego. Zwycięski dom mediowy został wybrany na drodze konkursu ofert, by wesprzeć świąteczną kampanię marki.
ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności będzie zachęcał klientów do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji. Kampania ruszyła 25 grudnia br.
ING Bank Śląski w nowej kampanii marketingowej systemu Moje ING promuje kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.
PKN ORLEN wystartował z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „ORLEN. Najbliżej Biało-Czerwonych”. Tym razem źródłem inspiracji stało się wielkie święto sportu - Igrzyska Olimpijskie w brazylijskim Rio.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.