14.02.24, 22:20
| reklama & PR » informacje
FirmLove. ING zachęca do wyznawania miłości ukochanym firmom
ING w najnowszej kampanii zachęca Polaków do podziękowania swoim ulubionym firmom za to, że dla swoich klientów robią rzeczy niemożliwe i wysłania im firmowej Walentynki.
26.09.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre. Kampania parówek marki Dolina Dobra
Na początku września br. marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” były emitowane w telewizji, pojawiły się także na outdoorach oraz działaniach digital. 
06.05.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
MediaHub zwycięża w przetargu Dr.Max Drogeria
Dr.Max Drogeria wybrała MediaHub do obsługi mediowej. Klient został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.
14.04.22, 12:22
| reklama & PR » informacje
Więcej zielonej energii nam trzeba. Katarzyna Nosowska w kampanii ING
W najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego pod hasłem „Więcej zielonej energii nam trzeba” Katarzyna Nosowska zachęca młodych naukowców i start-upy do udziału w konkursie na najlepsze rozwiązania dotyczące zielonej energii. Celem programu grantowego banku jest wsparcie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju.
17.12.21, 07:17
| reklama & PR » informacje
MediaHub ponownie pracuje dla Majonezu Kieleckiego
Media Hub po raz czwarty realizuje dla Majonezu Kieleckiego kolejną kampanię tym razem bożonarodzeniową.
13.12.21, 15:07
| reklama & PR » informacje
MediaHub dla Fujifilm Polska
Firma Fujifilm Polska powierzyła MediaHub Poland obsługę mediową marki Instax w TV i na VOD.
28.10.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Matka Polka chętnie ogląda TV i surfuje po sieci
Dom mediowy MediaHub opracował raport „Matka Polka” na temat współczesnych kobiet i ich zachowań czy oczekiwań.
01.09.21, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Szpyt w zespole MediaHub
Magdalena Szpyt dołączyła do domu mediowego MediaHub i objęła stanowisko Digital Media Planner.
13.08.21, 16:15
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Group będzie promować Miasto Stołeczne Warszawy
Grupa MullenLoweGroup (MullenLowe Warsaw i MediaHub) wygrała przetarg dotyczący działań promocyjnych Miasta Stołecznego Warszawy. Umowa ma charakter stałej współpracy.
27.06.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub kolejny raz dla FoodCare
MullenLowe MediaHub po raz kolejny realizuje wspólnie z FoodCare kampanię digitalową, tym razem dla marki Black. Od grudnia 2020 r. MediaHub jest partnerem FoodCare w zakresie działań mediowych online.
24.05.21, 14:01
| reklama & PR » informacje
Ekologiczny mural CCC zachęca do zrobienia kroku w dobrą stronę
Nowa kampania CCC ma zachęcać do zrobienia kroku w dobrą stronę, dbania o planetę i bycia ecofriendly. Tym samym CCC w taki sposób promuje kolekcję GO FOR NATURE (buty zrobione z materiałów z recyklingu, przyjazne środowisku).
11.05.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Group wygrywa przetarg PWC Odra
MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych ODRA S.A. (Grupa Otmuchów).
11.01.21, 13:33
| reklama & PR » informacje
carVertical klientem MullenLowe MediaHub
carVertical, lider w obszarze raportu VIN w Polsce, powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.
23.12.20, 11:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub wygrywa przetarg Alvogen Pharma
Firma Alvogen Pharma (Grupa Zentiva) powierzyła MullenLowe MediaHub kompleksową obsługę mediową marki Persen - strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów.
02.12.20, 09:47
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub obsłuży markę Majonezu Kieleckiego
MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego. Zwycięski dom mediowy został wybrany na drodze konkursu ofert, by wesprzeć świąteczną kampanię marki.
07.02.20, 17:39
| reklama & PR » informacje
Nie zrobimy tego za Ciebie, ALE… Decathlon z nową kampanią wizerunkową
Osią najnowszej kampanii promującej Decathlon jest nieustanne ulepszanie sportu. Działaniom wizerunkowym towarzyszyć będzie specjalna aktywacja.
19.11.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Katarzyna Nosowska zachęca do dzielenia się dobrymi opiniami w kampanii Dobry głos dla firm ING
W nowym spocie radiowym ING Banku Śląskiego, Katarzyna Nosowska zachęca aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt.
27.12.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania oszczędności ING Banku Śląskiego z udziałem Marka Kondrata
ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności będzie zachęcał klientów do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji. Kampania ruszyła 25 grudnia br.
21.05.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wakacyjne niespodzianki w kampanii ING
ING Bank Śląski w nowej kampanii marketingowej systemu Moje ING promuje kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.
11.08.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
Orlen wspiera Biało-Czerwonych
PKN ORLEN wystartował z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „ORLEN. Najbliżej Biało-Czerwonych”. Tym razem źródłem inspiracji stało się wielkie święto sportu - Igrzyska Olimpijskie w brazylijskim Rio.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.