24.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Warszawski mural Lubelli ożywa nocą
W październiku br. w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 11 można zobaczyć mural marki Lubella, który jest częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – rozświetlone neony tworzą atmosferę domowej restauracji.
26.07.24, 10:45
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Zmiany kadrowe w DDOB. Nowe osoby i awanse
Agencja DDOB dokonała zmian kadrowych i awansowała dwóch pracowników. Do zespołu dołączyły także trzy nowe osoby.
24.10.23, 18:45
| reklama & PR » informacje
Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale! Tymbark promuje napoje roślinne
Wystartowała kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Tym razem komunikacja skupia się na zaprezentowaniu wszechstronnej oferty produktowej marki.
13.06.23, 15:15
| reklama & PR » informacje
Nestea przyciąga radość. Międzynarodowa kampania Nestea
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania Nestea (Maspex). Nowa komunikacja marki ma odrywać ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości.
18.05.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale! Kampania Tymbark Just Plants
Ruszyła kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania mają skupiać się na zaprezentowaniu oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji.
30.06.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Dbaj o ubranie. LPP z kampanią edukacyjną na TikToku
W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie”, polska firma LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku skierowaną do konsumentów z młodego pokolenia.
24.06.22, 10:32
| reklama & PR » informacje
Ketchupy Włocławek z kampanią i wspomnieniowym konkursem
Ruszyła nowa kampania z ketchupami Włocławek, w której marka podkreśla ich oryginalną recepturę i niezmienny smak od lat, a konsumentów zachęca do podzielenia się swoimi najlepszymi wspomnieniami związanymi z tymi produktami.
14.09.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Tymbark Smakołyk. Nowa płynna przekąska
Na rynku handlowym pojawiła się owocowa nowość - Tymbark Smakołyk. Marka rozpoczęła kampanię digitalową produktu.
10.10.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
DDOB kupiło Szeri Szeri
DDOB kupiło agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Firmy mają działać teraz jako spółka, a Szeri Szeri w ramach rebrandingu zmienia się w Szeri by DDOB. 
14.06.18, 17:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą
Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB.
19.01.18, 22:54
Życie bez Ściemy. Blogerki w kampanii Artety
Ruszyła nowa kampania promująca 100 proc. naturalne i zdrowe desery DayUp Pearls.
10.12.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
05.06.17, 07:00
| reklama & PR » informacje
Teen marketing – jak komunikować się z pokoleniem digital natives?
DDOB wydała pierwszy w Polsce kompleksowy e-book o teen marketingu. Publikacja to praktyczny poradnik, w którym praktycy i eksperci oraz sami zainteresowani radzą, jak komunikować się z tą grupą. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.