12.05.23, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Badanie Biura Reklamy TVP: pokolenie silver daje pomijane w reklamach TV
Osoby po 50. roku życia występują tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką – wynika z nowej fali badania zawartości reklam przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP.
20.12.22, 06:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ceny reklam w TVP wzrosną o 8 proc. od początku 2023 r.
Biuro Reklamy TVP zaprezentowało politykę sprzedaży na 2023 rok. Przyszłoroczna oferta ma kontynuować model przejrzystych zasad sprzedaży i wprowadza elementy, dzięki którym reklamodawcy będą mogli zyskać większą elastyczność oraz dodatkowe rabaty.
03.11.22, 13:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanał Sportowy w portfolio Biura Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP i Kanał Sportowy rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na nowo otwartej platformie l oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV.
14.12.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
TVP zmienia grupę rozliczeniową
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży reklam na 2022 rok. Główną zmianą jest nowa grupa rozliczeniowa - 7-74 lata.
07.06.21, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Raport Biura Reklamy TVP: reklamy z pięćdziesięciolatkami rzadko goszczą w telewizji
Jedynie w co ósmym filmie reklamowym występują osoby po pięćdziesiątce. Niemal połowa reklam w TV prezentuje osoby 50+ w stereotypowy sposób, najczęściej jako babcię, dziadka lub pacjenta – wynika z badania Biura Reklamy TVP.
22.04.21, 10:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanał DIZI w ofercie Biura Reklamy TVP. To pierwszy kanał Grupy Kino Polska TV w ofercie TVP
Kanał DIZI emitujący tureckie seriale – najnowsza stacja z portfolio Grupy Kino Polska TV – rozpoczął współpracę z Biurem Reklamy TVP. Telewizja Polska odpowiada za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoringu i akcji niestandardowych w kanale DIZI na rynku polskim. 
14.04.21, 10:06
| telewizja / VOD » informacje
Antena HD wystartuje 1 maja i pojawi się w portfolio Biura Reklamy TVP
ANTENA HD (dawniej pod nazwą SILVER TV), nowa stacja naziemna z portfolio MWE Networks, rozpocznie swoje nadawanie 1 maja br. Nowy kanał pojawi się w ofercie Biura Reklamy TVP.
09.02.21, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe
Ministerstwo Zdrowia, Carlsberg Polska i T-Mobile zostały nagrodzone w konkursie Złota Mowa Reklamowa organizowanym przez Biuro Reklamy TVP. Po raz szósty wyróżniono te kampanie, które współtworzą najwyższe standardy w zakresie komunikacji językowej w przekazach handlowych, a także odgrywają istotną rolę społeczną i kulturalną.
22.06.20, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » case study
COVID-19: częste odwołania w reklamach TV, dużo mniej kreacji w kwietniu
W kwietniu i maju br. co dziesiąta reklama w TV zawierała odwołanie do COVID-19. Reklamy promowały postawy prozdrowotne i zasady bezpieczeństwa, najczęstszym motywem była jednak zachęta do pozostania w domu. Liczba unikalnych kreacji reklamowych, po dramatycznym spadku w kwietniu, w maju zaczęła wracać do poziomów zeszłorocznych.
26.04.20, 05:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
BIZNES24 w portfolio Biura Reklamy Telewizji Polskiej
Telewizja Polska będzie pozyskiwać reklamy dla nowej telewizji informacyjno-publicystycznej BIZNES24. 
30.11.19, 15:00
Nowe produkty w ofercie Biura Reklamy TVP na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na przyszły rok. W ofercie biura znalazło się pięć nowych produktów. TVP kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
06.02.19, 17:00
| telewizja / VOD » informacje
Laureaci IV edycji konkursu Złota Mowa Reklamowa
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przyznało nagrody i wyróżnienia firmom, które miały wyjątkowy wpływ na jakość komunikacji społecznej i językowej za pośrednictwem reklam TV.
18.11.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Brand Expand wykorzystany w kampanii Alior Banku
W najnowszej odsłonie kampanii reklamującej „Konto Jakże Osobiste” Alior Bank wykorzystuje nowy format reklamowy Brand Expand. Innowacyjna reklama emitowana jest w serwisach vod.tvp.pl oraz sport.tvp.pl.
23.08.18, 09:00
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Analiza Biura Reklamy TVP: rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+
Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie, jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy – wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP.
12.04.18, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Silver is the new black. Biuro Reklamy TVP o targecie 50+
12 kwietnia br. w Warszawie odbyła się konferencja „Silver is the new black” poświęcona komunikacji marketingowej z grupą osób w wieku 50 lat i więcej. Organizatorem konferencji jest Biuro Reklamy TVP. 
07.02.18, 15:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
TVP przyznała wyróżnienia Złota Mowa Reklamowa za 2017 rok
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej S.A. po raz kolejny przyznało wyróżnienia za wyjątkową jakość języka reklam i wpływ na wysokie standardy komunikacji reklamowej.
08.12.17, 13:15
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży reklam na 2018 rok
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady handlowe na 2018 r. Zasady są kontynuacją prowadzonej polityki przejrzystych, publikowanych kosztów zakupu, jednak w ofercie znalazło się kilka nowości.
28.06.16, 09:00
| telewizja / VOD » ludzie
Maciej Radkiewicz szefem Biura Reklamy TVP
27 czerwca br. Maciej Radkiewicz przejął obowiązki dyrektora Biura Reklamy TVP S.A.
23.02.16, 14:16
| telewizja / VOD » ludzie
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk w Biurze Reklamy TV
Pracę w Biurze Reklamy TVP obok nowego Dyrektora Waldemara Gaspera, rozpocznie Małgorzata Szelenbaum w funkcji zastępcy dyrektora. Kolejną osobą, która dołączy do zespołu w funkcji zastępcy dyrektora ds. strategii będzie Wojciech Kowalczyk.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.