19.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
Nielsen dostarczy platformie Netflix badania o zachowaniach widzów
Netflix będzie współpracować z Nielsenem. Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski, dotyczy dostarczania Netflixowi danych TV i streamingowych pozwalających całościowo przedstawić współczesnych widzów i ich zwyczaje.
18.01.23, 06:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwsze zestawienie Nielsen Gauge w Polsce: na telewizorach wciąż dominuje linearna TV
Na telewizorach wciąż dominuje oglądalność telewizji linearnej, wideo online odpowiada za 6 proc. całkowitej oglądalności na ekranie telewizora; największy udział w streamingu ma Netflix - to główne wyniki Nielsen Gauge opublikowane dla Polski.
17.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
CESP podsumowuje wyniki audytu danych pomiaru oglądalności in-home Nielsena
Po audycie systemu pomiaru oglądalności poza domem - OOH, którego wyniki i rekomendacje ogłoszone zostały w grudniu 2022 r., MOC TV (zrzeszenie nadawców telewizyjnych) zlecił audyt pomiaru oglądalności telewizji in-home Nielsena.
13.10.22, 12:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Rozpoznanie reklam dynamicznych w ofercie Nielsen
Firma Nielsen od października br. uruchomiła usługę (DAI) oraz zbiorcze raportowanie ich wyników w ramach pomiaru oglądalności telewizji w domach.
24.08.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Branża reklamowa z wątpliwościami w sprawie fuzji danych Nielsena i Gemiusa
Branża reklamowa zajęła stanowisko w sprawie fuzji danych telemetrycznych z panelu Nielsena z danymi o oglądalności in home oraz out of home Gemiusa.
13.04.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Narzędzie Nielsen Market Lift będzie dostępne również w Polsce
Nielsen ogłosił globalną premierę narzędzia Nielsen Market Lift, które ma służyć do pomiaru kampanii marketingowych zarówno w skali krajowej, jak i regionalnej.
01.04.21, 07:00
| radio » multimedia
Nielsen od 25 lat bada oglądalność telewizji w Polsce
1 kwietnia 1996 r. Nielsen Media rozpoczął badanie oglądalności telewizji w Polsce. W tym czasie pomiar telewizji linearnej na jednym ekranie rozszerzył się o pomiar streamingu wideo na czterech ekranach: telewizorze, smartfonie, laptopie i tablecie. W przyszłości pomiar ma objąć również pomiar cenzusowy treści i reklam w internecie oraz pomiar oglądalności poza domem.
18.03.21, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Nielsen Media: telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych
Stabilna liczba gospodarstw telewizyjnych i coraz więcej wideo online oglądanego na telewizorze. Najbardziej powszechne ekrany wykorzystywane do oglądania treści wideo to w kolejności: telewizor, smartfon, PC/laptop, tablet. Jednocześnie telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych. 
08.12.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Czy Kevin znów będzie świątecznym hitem świąt?
Stacja Polsat 24 grudnia br. tradycyjnie pokaże film “Kevin sam w domu”. Pierwsza emisja w 2000 r. zgromadziła blisko 9 mln widzów, a po latach film nadal pozostaje hitem stacji. Aktualna sytuacja epidemiczna może sprawić, że okresie świątecznym jeszcze więcej widzów pozostanie w domu i zasiądzie przed telewizorami.
03.07.19, 08:00
| telewizja / VOD » ludzie
Elżbieta Gorajewska na emeryturze. Agnieszka Gosiewska nową szefową Nielsen Audience Measurement
Agnieszka Gosiewska obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media). Elżbieta Gorajewska, po ponad 23 latach w Nielsenie, przechodzi na emeryturę. Pozostanie doradcą Nielsena. 
07.03.19, 12:15
| telewizja / VOD » informacje
TVP bez badań telemetrycznych? Nielsen nie weźmie udziału w przetargu TVP
Nielsen, globalny dostawca rozwiązań związanych z pomiarem oglądalności, poinformował, że nie weźmie udziału w przetargu na usługi telemetryczne ogłoszonym przez TVP 4 lutego 2019 r. Decyzja Nielsena ma wynikać z proponowanych przez TVP zapisów zawartych w dokumentacji przetargowej.
14.02.19, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Nielsen: czym jest Healthy 2.0? Nowa fala trendu
Można zauważyć, że trend healthy rozwija się i samo mówienie o tym, że produkt nie zawiera wybranych składników czy niezdrowych elementów już nie jest nowością czy wyróżniającym się elementem propozycji. Healthy 2.0. – nowa fala omawianego trendu, idzie w kierunku wzbogacenia, wygody i odkrywania lokalnych składników na nowo. 
08.02.19, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Nielsen: Piwo, wódka i whisky. Jakie alkohole najchętniej piją Polacy?
Agencja badawcza Nielsen przygotowała zestawienie alkoholi najczęściej spożywanych przez Polaków. W Nielsenie monitorowanych jest 14 kategorii napojów alkoholowych. Spośród nich wybranych zostało 10, na które Polacy wydali w 2018 r. najwięcej pieniędzy w handlu detalicznym.
22.01.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nielsen: wzrost trendu health
Agencja badawcza Nielsen od kliku lat zauważa wzrost trendu healthy. Jakie produkty będą najszybciej rosły i czy trend zdrowej żywności na dobre zagościł już w portfelu producentów? Artykuł Moniki Dyrdy, client directora z Nielsena.
16.01.19, 19:00
| biznes i technologie » artykuły | reklama & PR » informacje
Joanna Rogalska (Nielsen): 10 ulubionych słodkości
Pomimo coraz popularniejszego trendu eco i healthy na polskim rynku ciągle dominują typowo czekoladowe słodycze. Dla Polaka słodycz to przede wszystkim przyjemność, która ma dostarczyć radości bez względu na skład i kalorie. Co znajduje się w TOP10 najbardziej lubianych przez Polaków słodyczy? Artykuł Joanny Rogalskiej, Client Director w Nielsenie.
31.10.18, 12:45
| telewizja / VOD » informacje
Telemetria: 5 listopada ma rozpocząć się audyt AGB Nielsen zlecony przez TVP
29 października br. w siedzibie TVP w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli zespołu globalnego kierownictwa firmy Nielsen, Roberto Pedriettiego, Vittorio Sali oraz Kimona Zorbasa z zespołem zarządzającym TVP pod kierownictwem Jacka Kurskiego, Prezesa Zarządu. 
30.07.18, 10:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Nielsen sprawdził dane Data Exchanger
Warszawska firma Data Exchanger zweryfikowała swoje dane o użytkownikach, wykorzystywane w internetowych kampaniach reklamowych, przy użyciu pomiaru Nielsen Digital Ad Ratings.
01.05.18, 18:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy chętnie oglądają telewizję podczas majówki
Mimo konkurencji ze strony rodzinnego grillowania, wypoczynku na świeżym powietrzu, podczas majówki wzrasta czas poświęcony na oglądanie telewizji. 
10.04.18, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Nielsen: 59 proc. Polaków korzysta korzysta z maszyn vendingowych przynajmniej raz w miesiącu
Agencja badawcza Nielsen przygotowała pierwsze w Polsce badanie dotyczące rynku vendingowego. Wynika z niego, że z maszyn vendingowych w Polsce tak naprawdę korzystają wszyscy: bez względu na płeć i wiek. 
23.03.18, 12:00
Nielsen testował jakość danych Cloud Technologies
Cloud Technologies analizuje aktywność internautów z niemal całego świata. Dane firmy zostały zweryfikowane i potwierdzone przez niezależną firmę badawczą Nielsen, za pomocą narzędzia Digital Ad Ratings. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.