08.11.22, 19:13
| reklama & PR » ludzie
Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansują w Big Picture
Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansowały na stanowiska Head of Lifestyle Communications i wspólnie pokierują kilkunastoosobową praktyką w Big Picture.
10.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem marki SuperMenu Anna Lewandowska
Robert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli trzy diety dla mężczyzn.
12.09.22, 14:05
| reklama & PR » informacje
Największe od 25 lat zmiany marki Milka będą szeroko komunikowane
Marka Milka (Mondelez) w tym roku przechodzi największe zmiany od 25 lat. Dotyczą one zarówno samych produktów, jak i działań komunikacyjnych. Firma zaplanowała nową, szeroko zasięgową kampanię 360.
05.08.22, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Rodzoch w zespole Big Picture
Do zespołu agencji Big Picture dołączyła Katarzyna Rodzoch i objęła stanowisko PR Consultant.
28.07.22, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Kopańska dołączyła do Big Picture
Do zespołu Big Picture dołączyła Agnieszka Kopańska, która zajęła stanowisko Junior PR Consultant.
27.07.22, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Majka wzmacnia zespół lifestyle Big Picture
Big Picture wzmacnia zespół lifestyle. Do agencji dołączyła Justyna Majka, która objęła stanowisko PR Consultant.
22.07.22, 12:30
| reklama & PR » ludzie
Irmina Dzyk-Rainka, Samanta Wojtysiak i Kamil Borys w ekipie Big Picture
Do zespołu PR korporacyjnego Big Picture dołączyły na stałe trzy osoby: Irmina Dzyk-Rainka (Senior Consultant), Samanta Wojtysiak (Junior PR Consultant) i Kamil Borys na stanowisku PR Consultant.
07.06.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Niebieska tabletka Viagra Connect Max bohaterką humorystycznej kampanii
Wejściu na polski rynek leku Viagra Connect Max towarzyszy humorystyczna kampania reklamowa, w tym aktywacja w formie artystycznego muralu zainspirowanego niebieską tabletką, teraz pod nazwą.
03.06.22, 10:09
| reklama & PR » informacje
Oreo celebruje Dzień Ojca
Marka Oreo, jak co roku, będzie celebrować Dzień Ojca. Firma Mondelez zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Marka przygotowała akcję sprzedażową w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios.
29.04.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Marka PHLOV by Anna Lewandowska klientem Big Picture
Od kwietnia br. do grona klientów Big Picture z kategorii beauty, dołącza marka PHLOV by Anna Lewandowska. PHLOV po raz pierwszy powierza swoją komunikację agencji PR.
27.04.22, 09:23
| reklama & PR » informacje
Big Picture pracuje dla ALKEMIE Group
ALKEMIE Group, właściciel takich marek kosmetycznych jak Alkmie oraz MomMe, dołącza do grona klientów Big Picture. Współpraca obejmuje działania PR oraz influncer marketing, mające na celu dalsze budowanie świadomości marek oraz ich rozwój.
21.04.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
San odświeża portfolioi rusza z nową komunikacją
Marka San ruszyła z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Marka zmieniła szatę graficzną opakowańoraz pozycjonowanie swoich produktów.
09.04.22, 23:00
| reklama & PR » ludzie
Paula Kowalcze dołączyła do zespołu PR korporacyjnego w Big Picture
Ostatnie tygodnie przyniosły zmiany osobowe w zespole Big Picture. Do teamu komunikacji korporacyjnej na stanowisko PR Consultanta dołączyła Paula Kowalcze. Swoimi kompetencjami wzmacni dział w obsłudze kluczowych klientów, m.in. Reckitt, InPost, Mondelez Polska. 
01.04.22, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Grądzka dołączyła do zespołu PR korporacyjnego w Big Picture
Do teamu komunikacji korporacyjnej Big Picture na stanowisko PR Consultanta dołączyła Aleksandra Grądzka w roli Junior PR Consultanta. Swoimi kompetencjami wzmacni dział w obsłudze kluczowych klientów, m.in. Reckitt, InPost, Mondelez Polska.
31.03.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Maria Dmitriuk awansowała w Big Picture
Maria Dmitriuk z początkiem lutego br. awansowała w agencji Big Picture na stanowisko Junior PR Consultanta.
08.03.22, 14:05
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Każdy poranek zasługuje na odrobinę delikatności. Nowość od marki Milka
Milka wprowadziła na rynek krem czekoladowy z orzechami laskowymi. Pojawienie się nowego produktu, wspiera kampania marketingowa pod hasłem „Każdy poranek zasługuje na odrobinę delikatności”.
27.01.22, 18:27
| reklama & PR » ludzie
Zuzanna Oczko awansuje w Big Picture
W dziale lifestyle w Big Picture Zuzanna Oczko otrzymała awans na stanowisko Junior PR Consultant i kontynuować będzie swoją pracę dla kluczowych klientów agencji z obszaru FMCG.
24.01.22, 20:42
| reklama & PR » ludzie
Agata Kankowska awansuje w Big Picture
Awans na stanowisko PR Consultant w Big Picture otrzymała Agata Kankowska.
16.01.22, 10:42
| reklama & PR » informacje
Kochaj tak, jak lubisz. Walentynkowa kampania Durex
Z okazji zbliżających się Walentynek, 10 stycznia br., Durex rozpoczął kampanię w której zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń. Kampania będzie prowadzona w telewizji i kanałach online oraz wspierana poprzez współprace z influencerami.
13.01.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Big Picture wspiera komunikacyjnie działania marek Reckitt
Do grona klientów Big Picture dołączył Reckitt Benckiser, dywizja Health. Zespół agencji odpowiedzialny jest za wsparcie strategii komunikacji oraz pełną bieżącą obsługę PR, szczególnie w obszarze realizacji celów określonych
w agendzie zrównoważonego rozwoju.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.