08.12.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Czy Kevin znów będzie świątecznym hitem świąt?
Stacja Polsat 24 grudnia br. tradycyjnie pokaże film “Kevin sam w domu”. Pierwsza emisja w 2000 r. zgromadziła blisko 9 mln widzów, a po latach film nadal pozostaje hitem stacji. Aktualna sytuacja epidemiczna może sprawić, że okresie świątecznym jeszcze więcej widzów pozostanie w domu i zasiądzie przed telewizorami.
03.07.19, 08:00
| telewizja / VOD » ludzie
Elżbieta Gorajewska na emeryturze. Agnieszka Gosiewska nową szefową Nielsen Audience Measurement
Agnieszka Gosiewska obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media). Elżbieta Gorajewska, po ponad 23 latach w Nielsenie, przechodzi na emeryturę. Pozostanie doradcą Nielsena. 
21.03.18, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 numerem jeden w grupie ogólnej
TVP1 powróciła na podium - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 12 do 18 marca 2018 r.
14.12.17, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Nielsen Audience Measurement rozbuduje panel i wprowadzi Streaming meter
Nielsen Audience Measurement chce rozbudować panel telewizyjny i wprowadzić nowe narzędzie do pomiaru wideo online.
07.10.16, 20:30
| telewizja / VOD » informacje
Spotkanie władz AGB Nielsen i TVP. Będzie audyt
Przedstawiciele zarządów AGB Nielsen oraz TVP spotkali się w celu zacieśnienia współpracy, zgodzili się też co do warunków przeprowadzenia audytu rozproszenia geograficznego panelu telemetrycznego Nielsena. 
17.07.16, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień przed TV: Polsat liderem, Euro 2016 w centrum zainteresowania
Polsat, przed TVP1, najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w ostatnim tygodniu. Najliczniejszą widownię zgromadził finałowy mecz Euro 2016 w TVP1.
14.06.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Nielsen Digital Ad Ratings dostępny w Polsce
1 czerwca br. Nielsen rozpoczął pomiar Digital Ad Ratings w Polsce. Digital Ad Ratings to narzędzie, które ma umożliwiać pomiar widowni internetowych kampanii reklamowych, bez względu na urządzenie, na którym emitowana jest kampania. 
12.04.16, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Zmiany w rozliczaniu kampanii reklamowych TV
Od 2017 r. Nielsen Audience Measurement wprowadzi możliwość rozliczania telewizyjnych kampanii reklamowych z uwzględnieniem danych TSV.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.