22.03.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Betclic Polska zabiera widzów w kampanii w historyczną podróż
Bukmacher, Betclic, rozpoczął nową kampanię wizerunkowo-produktową. Produkcja ma międzynarodowy charakter, ale całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek.
24.01.24, 16:50
| reklama & PR » informacje
Pohulaj ze światłowodem jakości Orange. Kampania marki Orange
Zespół Orange oraz agencja Leo Burnett przygotowały nową odsłonę kampanii światłowodu jakości Orange, która ma zadanie prezentację korzyści usługi.
11.11.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Orange Polska promuje świąteczną ofertę planów komórkowych
W listopadzie br. rozpoczęła się kampania promująca świąteczną ofertę planów komórkowych od Orange Polska „W prezencie 1600 zł z wybranym abonamentem komórkowym”.
01.09.23, 20:00
| reklama & PR » informacje
Orange promuje nową ofertę światłowodu
22 sierpnia br. ruszyła kampania promująca ofertę Orange Polska “Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”. 
26.08.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Superobniżka na smartfony i bezpieczne plany 5G. Orange promuje nową ofertę
18 sierpnia br. wystartowała kampania promująca nową ofertę Orange Polska - „Oferta na szóstkę. Superobniżka na smartfony i bezpieczne plany 5G”.
04.07.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Orange Polska promuje nową ofertę światłowodu
Na początku lipca br. wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska - „Orange Światłowód - 35 zł/mies.” Za strategię mediową kampanii online i offline, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).
30.03.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s
Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s, gdzie prezentuje swój niezwykły taniec. Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdej z osób.
26.05.22, 13:00
| kultura » film
Jak zawsze. Trwają prace nad ekranizacją powieści Zygmunta Miłoszewskiego
Ruszyły pracę nad ekranizacją powieści społeczno-obyczajowej autorstwa Zygmunta Miłoszewskiego „Jak zawsze”. Za ekranizację filmową powieści będzie odpowiadał reżyser Sebastian Pańczyk i dom produkcyjny DOBRO (Grupa Platige Image), autorem scenariusza jest Bartosz Blaschke.
25.01.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Archipelag beztrosk. Kampania wizerunkowa Rainbow
Na przełomie roku Rainbow rozpoczął kampanię wizerunkową „Archipelag Beztroski”, która jednocześnie ma inicjować nową platformę komunikacyjną touroperatora.
12.09.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Kampania Jeden dzień – wart całe życie z wsparciem agencji z grupy Havas, Dobro i Platige Image
Agencje z grupy Havas, Dobro i Platige Image wspierają kampanię informacyjno-edukacyjną „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM!
29.12.17, 12:00
| internet » informacje
ZnanyLekarz.pl startuje z kampanią reklamową
Wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która ma zachęcać Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. 
07.02.17, 13:07
| reklama & PR » informacje
Wojna z rakiem. Kampania Fundacji Alivia
W Światowy Dzień Walki z Rakiem Fundacja Onkologiczna Alivia zainaugurowała kampanię „Wojna z rakiem”. W jej ramach na elewacji PGE Narodowy zostało wyświetlone hasło „WALCZ”, a także zostały uruchomione licytacje pamiątek sportowych.
20.04.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dobro z identyfikacją wizualną i Tomkiem Baigińskim na wyłączność
Dobro przedstawiło nową identyfikację wizualną opracowaną przez Mamastudio. Do grupy reżyserów reprezentowanych przez kreatywne studio produkcyjne dołączył Tomek Bagiński, reżyser związany od lat z Platige Image.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.