05.02.25, 14:48
| reklama & PR » informacje
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
03.07.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Mus to zobaczyć! Wakacyjna loteria marki Familijne
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne (Colian). Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
02.02.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Familijne Wieczory Filmowe – Premiery. Marka rozda sto rocznych kart Unlimited do Cinema City
Ruszyła kolejna odsłona konkursu „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” organizowanego przez markę Familijne (Colian). Marka zaplanowała szeroko zakrojoną kampanię komunikacyjną, obejmującą telewizję, VOD, media społecznościowe, Internet oraz punkty sprzedaży. Działania marketingowe zostaną rozszerzone o promocję w kinach na terenie całej Polski.
06.07.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Mus je odkrywać, żeby wygrywać. 150 tys. zł w puli nagród loterii marki Familijne
W loterii marki Familijne znajduje się ponad 1,7 tys. nagród Zwycięzcy akcji otrzymają cztery vouchery w kwocie 10 tys. zł na wyjazd wybrany z oferty portalu wakacje.pl.
15.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Familijne Wieczory Filmowe. Trwa zimowa kampania marki Familijne
Ruszyła zimowa kampania marki Familijne o nazwie „Familijne Wieczory Filmowe", która jest połączona z konkursem.
04.02.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Akcja Familijne Wieczory Filmowe. Nowa kampania marki
Ruszyła kampania marki Familijne, której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja Familijne Wieczory Filmowe obejmuje szereg aktywności promocyjnych.
22.11.21, 10:27
| reklama & PR » informacje
Piosenka Skaldów Z kopyta kulig rwie w kampanii firmy Colian
Pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. 
09.06.21, 15:10
| reklama & PR » informacje
Mus je schrupać… zanim znikną! Lokalne akcenty w kampanii marki Familijne na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej części nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja zagościła na citylightach i billboardach w największych polskich miast.
20.01.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Familijne Wieczory Filmowe. Zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne rozpoczęły zimową komunikację pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl.
01.07.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Wafle Familijne startują z urodzinową loterią konsumencką
Od 1 lipca do końca sierpnia br. potrwa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja ma być szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.
15.06.20, 10:18
| reklama & PR » informacje
Mus je schrupać! Letnia kampania Wafli Familijnych
Marka stawia Wafli Familijnych tego lata stawia na szeroką komunikację w mediach, która rozpoczęła się 15 czerwca br. i potrwa do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.
23.01.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Mus je schrupać! Zimowa kampania marki Familijne
„Mus je schrupać!” – pod takich hasłem 20 stycznia br. wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.
18.01.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem akcji Start do nart z Radiem Zet
W każdym z zimowych kurortów marka Familijne zadba o moc atrakcji. Na rodziny z dziećmi czekają konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu.
03.10.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kosze wafli Familijnych otrzymają zwycięzcy Koła Fortuny
Wafelki Familijne powracają na ekrany w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.
03.06.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Chrupnij kasę. Loteria wafli Familijnych
Rozpoczęła się loteria marki Familijne (Colian) pod hasłem „Chrupnij Kasę!”. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i w punktach sprzedaży.
27.03.19, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wafle Familijne partnerem formatu Koło Fortuny
Marka Familijne została partnerem teleturnieju „Koło Fortuny” (TVP2). Rodzinne wafelki w Polsce będą obecne w 100 odcinkach formatu telewizyjnego, począwszy od 26 marca do końca czerwca br.
23.06.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Mus je schrupać hasłem nowej kampanii marki Familijne
18 czerwca 2018 r. marka Familijne startujwystartowala z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.