02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
11.01.23, 09:18
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland. Agnieszka Dziedzic rozstaje się z agencją
Na początku br. do zespołu Weber Shandwick dołączył Bartłomiej Kędzierski. Jako nowy partner zarządzający agencji będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów.
24.10.21, 15:52
| reklama & PR » informacje
Smak, który budzi szacunek na mieście. Nowość w KFC
W KFC do Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła nowość – Hot Harissa Wrapper. Nowa propozycja jest wspierana kampanią reklamową.
21.06.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
McCANN i Weber Shandwick będą pracować dla spółki Ekoenergetyki-Polska
Agencje wchodzące w skład McCANN Poland wygrały przetarg i zajmą się opracowaniem strategii i pozycjonowania marki Ekoenergetyka –polskiego producenta technologii ładowania pojazdów elektrycznych.
30.01.21, 09:20
| reklama & PR » informacje
Zdrowie w Twoich rękach. Kampania marki Dettol
Dettol, producent produktów antybakteryjnych, rozpoczął kampanię „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem. 
13.01.21, 09:13
| reklama & PR » informacje
Zdrowie w Twoich rękach. Kampania marki Dettol
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, odpowiada za przygotowanie swojej pierwszej regionalnej kampanii dla Reckitt Benckiser, tworząc kampanię reklamową 360˚ oraz odpowiadając za działania PR dla marki Dettol.
27.11.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
McCANN i Weber Shandwick pracują na rzecz nowej marki EFL
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy.
30.06.20, 15:30
| reklama & PR » informacje
Weber Shandwick ponownie w gronie członków ZFPR
Polski oddział Weber Shandwick dołączył do Związku Firm Public Relations. To druga agencja, która w ostatnim miesiącu zdecydowała się działać w ZFPR na rzecz profesjonalnej praktyki PR.
08.06.20, 12:05
| reklama & PR » informacje
Weber Shandwick wprowadzi na rynek okulary Privé Revaux
Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu PR dla amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które zadebiutowały na polskim rynku. 
01.09.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
#BezpiecznieDoSzkoły. Kampania społeczna Michelin Polska
Firma Michelin Polska rozpoczęła akcję #BezpiecznieDoSzkoły, która ma przypominać o podstawowych zasadach bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. Aktywacje prowadzone są zarówno on-line, w radiu, jak i na nośnikach outdoorowych oraz podczas eventów specjalnych. 
16.03.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
McCANN i Weber Shadwick dla Honor
McCANN Worldgroup został wybrany przez Honor jako agencja hubowa marki w regionie Europy Środkowowschodniej oraz Państw Nordyckich. 
28.03.17, 20:30
| reklama & PR » informacje
Adaptacja polskiej kampanii Ciśnienie pod kontrolą na czeskim rynku
W marcu br. na czeskim rynku wystartowała kampania edukacyjna Michelin przypominająca kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. 
13.01.17, 22:30
| reklama & PR » informacje
Marka Philips TV wybiera Weber Shandwick
Firma TP Vision wybrała agencję Weber Shandwick do poprowadzenia zintegrowanej, lifestyle’owej kampanii komunikacyjnej w mediach tradycyjnych i społecznościowych dla marki Philips TV na terenie całej Europy. 
13.06.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa KFC Shakes Deluxe od McCANN & MRM i Weber Shandwick
KFC poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt - KFC Shakes Deluxe. Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy kampania reklamowa, która wystartowała 10 czerwca br. Kampanię przygotowały McCANN & MRM i Weber Shandwick.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.