26.05.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: otwarcie gastronomii, turystyki i hoteli przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu
Zenith przewiduje, że wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r. Marki alkoholowe wydają na reklamę w TV dwa razy więcej niż marki w innych kategoriach.
01.09.20, 12:24
Skutki nadużywania alkoholu
Alkoholizm to problem, który dotyka nie tylko samych chorych, ale także ich rodziny i najbliższe otoczenie. W drodze do wyzdrowienia liczy się zatem skorzystanie z właściwych narzędzi, takich jak terapia, a także wsparcie bliskich, którzy rozumieją naturę takiego uzależnienia. Spożywanie alkoholu w dużych ilościach przynosi wiele negatywnych skutków, zarówno dla samego organizmu, jak i jakości życia. Jakie są to negatywy?
08.02.19, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Nielsen: Piwo, wódka i whisky. Jakie alkohole najchętniej piją Polacy?
Agencja badawcza Nielsen przygotowała zestawienie alkoholi najczęściej spożywanych przez Polaków. W Nielsenie monitorowanych jest 14 kategorii napojów alkoholowych. Spośród nich wybranych zostało 10, na które Polacy wydali w 2018 r. najwięcej pieniędzy w handlu detalicznym.
16.11.16, 08:00
| reklama & PR » artykuły
III kwartał 2016 r.: reklamy piwa w 100 proc. etyczne
Między lipcem a wrześniem br. piwowarzy wyemitowali 144 nowe przekazy reklamowe. Według raportu tegoroczna letnia ofensywa reklamowa branży piwowarskiej była w stu procentach etyczna.
16.08.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
80 nowych reklam piwa w II kwartale 2016 r.
Przypadający na przełom wiosny i lata start sezonu piwnego to czas, kiedy rośnie aktywność reklamowa piwowarów. W drugim kwartale br. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie wyemitowali 80 nowych reklam.
03.08.16, 18:00
| kultura » książki
Premiera książki Alkohole w Polsce i na świecie – przewodnik barmana
Na rynku wydawniczym pojawiła się książka „Alkohole w Polsce i na świecie – przewodnik barmana”, autorstwa Łukasza Zarzeckiego i Macieja Zarzeckiego. Pozycja adresowana jest nie tylko do barmanów, ale do wszystkich, którzy interesują się historią, tradycją, metodami wytwarzania czy po prostu są miłośnikami dobrych trunków.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.