Zalando inwestuje w Highsnobiety
Zalando pozyskało pakiet większościowy w Highsnobiety, globalnej marce mediowej z zakresu mody i lifestylu.
| internet » e-commerce
Centra handlowe w obliczu rosnącego zainteresowania usługą e-commerce stoją przed dużym wyzwaniem
W opinii ekspertów firmy badawczej GfK, centra handlowe działające na polskim rynku stoją przed dużym wyzwaniem. Aby utrzymać klientów, w obliczu rosnącej ofensywy e-commerce, obiekty te muszą przejść głęboką przemianę. Wiąże się to, m.in. z koniecznością silniejszego niż dotychczas wyróżnienia oferty i koniecznością ciągłego zaskakiwania klientów. 
25.04.23, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Radosław Dobrołęcki dołącza do zespołu PayEye
Radosław Dobrołęcki dołączył do zespołu PayEye. Objął stanowisko Chief Commercial Officer i będzie odpowiedzialny za rozwój płatności e-payeye w e-commerce.
20.06.22, 17:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com debiutuje na rynku słoweńskim
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna działalność w Słowenii.
05.11.21, 22:30
| internet » e-commerce
Grupa Żabka i Lite e-Commerce testują aplikację Jush
Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i zaprezentowała nową aplikację Jush. Ruszył pilotaż usługi dostawy produktów do domu – Żabka Jush. 
14.05.20, 13:04
Internet miejscem ogromnych możliwości
Zakupy, przelewy bankowe, planowanie podróży, dostęp do wiadomości na całym świecie czy kontakty ze znajomymi zarówno w kraju jak i na świecie to i wiele innych dobrodziejstw dostarcza nam Internet, który sprawił, że dzielące nas różnice czasowe czy odległość nie stanowią już dla nas problemu.
30.01.19, 19:00
| reklama & PR » informacje
Subko&co obsługuje pierwszy w Europie e-sklep Pierre Fabre w dziedzinie digital marketingu
Agencja Subko&co będzie odpowiedzialna za obsługę pierwszego sklepu e-commerce koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Europie w dziedzinie digital marketingu.
23.12.18, 12:00
| internet » e-commerce
Selectivv: czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
Firma Selectivv na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. Zbadano również klientów wybranych galerii pod kątem tego z jakich aplikacji zakupowych korzystają.
26.09.18, 10:00
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Agora inwestuje w czeską spółkę ROI HUNTER
Agora zainwestuje 4,4 mln EUR w czeską spółkę ROI Hunter, dostawcę platformy marketingowej umożliwiającej firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka dzięki zaawansowanym narzędziom do kreacji kampanii i analizy danych. 
07.08.18, 09:00
| internet » e-commerce
Gemius: ile i w jaki sposób Polacy płacą za e-zakupy?
Z raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że na zakupy online Polacy wydają więcej pieniędzy niż w zeszłym roku. Natomiast jeśli chodzi o ulubioną formę płatności e-konsumentów, to wygrywają serwisy z szybkimi przelewami.
01.03.18, 11:10
| internet » e-commerce
Westwing Home & Living uruchomił sklep internetowy
Westwing Home & Living uruchomił w Polsce kolejny kanał sprzedaży online – sklep internetowy WestwingNow.pl ze stałą ofertą.
21.12.17, 12:00
| internet » e-commerce
E-handel: szybkie przelewy motywują do e-zakupów
Za najbardziej atrakcyjną formę opłacania e-zakupów uznawane są szybkie przelewy przez dedykowane do tego serwisy płatności - wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”.
10.04.17, 07:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: e-commerce zmniejsza wydatki mediowe
Branża e-commerce przeznaczyła na promocję w 2016 r. prawie 222,2 mln zł, o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 r. Lider sektora - Grupa Allegro zmniejszyła inwestycje w reklamę aż o 45 proc. w porównaniu rok do roku.
15.12.16, 23:12
| internet » wywiady
Tomasz Kasperski: Kluby zakupowe to format, który okazał się wielkim światowym sukcesem
Czym róznią sie kluby zakupowe od zwykłego e-sklepu? Jak na tle zakupów grupowych radzą sobie kluby zakupowe? Rozmowa z Tomaszem Kasperskim, założycielem i dyrektorem zarządzającym Westwing Home & Living na Europę Środkową.
15.12.16, 22:30
| internet » e-commerce
Zakupy Świąteczne 2016: Polacy coraz chętniej kupują w sieci
Polacy coraz chętniej korzystają z Internetu podczas robienia świątecznych upominków. Respondenci w badaniu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2016” zadeklarowali, że 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych. 
15.12.16, 10:00
| internet » e-commerce
Aplikacje bankowe coraz popularniejsze
Dedykowane aplikacje bankowe to coraz popularniejsze rozwiązanie zapewniające konsumentom kontakt z ich bankiem. Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-Commerce. Kupuję mobilnie 2016“ – 3/4 konsumentów kupujących mobilnie korzysta z aplikacji bankowych, robi to też co drugi konsument kupujący wielokanałowo.
25.11.16, 20:00
| internet » e-commerce
Usługa click&collect w eCarrefour.pl dostępna we wszystkich hipermarketach sieci
Usługa click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl, jest już dostępna w całej Polsce. Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze w 86. hipermarketach Carrefour.
21.11.16, 19:00
| internet » informacje
Westwing Home & Living otworzył pierwszy sklep stacjonarny
Klub zakupowy Westwing Home & Living otworzył sklep w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Jest to pierwszy w Europie sklep stacjonarny tej marki. 
19.11.16, 16:00
| internet » badania rynku
Spicy Mobile: zakupy spożywcze ze smartfonem nie cieszą się dużym zainteresowaniem
Blisko co piąty użytkownik smartfona odwiedza za jego pomocą strony popularnych sieci spożywczych – wynika z danych firmy Spicy Mobile zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już takim zainteresowaniem. Zasięg najpopularniejszych oscyluje wokół 2 proc. 
20.10.16, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Witold Chomiczewski Pełnomocnikiem Zarządu e-Izby ds. legislacji
Od października br. Pełnomocnikiem Zarządu e-Izby ds. legislacji został mecenas Witold Chomiczewski z Kancelarii Lubasz i Wspólnicy. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.