Lavazza (włoska firma kawowa) rozpoczyna konkurs prowadzony pod hasłem „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nagrody, które mają wyrażać pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs ruszył 26 sierpnia i potrwa do 4 października 2024 r.
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
Marka Lavazza w IV kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku br. rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.
Lavazza, włoska marka kawy, rozpoczęła ogólnopolską loterię, która ma koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Nitto ATP Finals. Główną nagrodą są podwójne bilety na finały rozgrywek w Turynie.
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
Marka Lavazza w IV kwartale br. promuje linię Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji marka organizuje loterię, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz wsparcie in-store.
Marka Lavazza ruszyła z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.
Lavazza, włoska marka kawy, ruszyła z ogólnopolską loterią, która będzie koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
Włoska firma kawowa Lavazza kontynuuje nawiązaną w 2021 roku współpracę z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Lavazza zaplanowała szereg aktywności mających na celu wsparcie 30. Finału WOŚP.
Marka Lavazza w III kwartale br. prowadzi szereg aktywacji konsumenckich obejmujących dwie loterie i dwa konkursy kreatywne. Za organizację i kompleksową obsługę wszystkich aktywacji odpowiedzialna jest agencja NAV agency.
Ruszyła kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka chce przekonać, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
Lavazza rozpoczeła kampanię digitalową zatytułowaną "Good Morning Humanity", propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła "The Great Dictator".
Agencja Cut The Mustard prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą Lavazza Qualità Oro. Działania oparte są na współpracę z influencerami i mikroinfluencerami.
W wyniku wygranego przetargu, agencja Cut The Mustard od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy Lavazza w mediach społecznościowych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.