| reklama & PR » informacje
Zenith: inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 r. – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6 proc. - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3 proc., co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1 proc.
11.10.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Zenith dalej będzie obsługiwać Kompanię Piwowarską
Kompania Piwowarska będzie kontyuowała współpracę z domem mediowym Zenith (Publicis Groupe). Kolejny raz, decyzja została podjęta bez przetargu, na bazie przedstawionej oferty i oceny dotychczasowej wpółpracy.
07.10.22, 10:49
| reklama & PR » informacje
Jesień niskich cen w OBI. Remontujesz i zyskujesz! Nowa odsłona kampanii sieci OBI
Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy „Zrobisz to z OBI”. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.
26.08.22, 13:51
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania STS ma odczarować neagtywny wizerunek zakładów bukmacherskich
Rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
02.08.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. IV edycja kampanii CSR marki Żubr
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
20.07.22, 07:00
| radio » informacje
Radio ZET nr 1 w moim samochodzie. Wakacyjna kampania Radia ZET
Rozpoczęła się telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie zdobywają po 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.
04.07.22, 08:00
| radio » informacje
Radio ZET nr 1 w moim samochodzie. Wakacyjna zabawa stacji
Startuje antenowa zabawa dla słuchaczy: "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie". W czasie wakacji stacja codziennie będzie rozdawać pieniądze na zakup paliwa do samochodu.
27.06.22, 20:31
| reklama & PR » informacje
Niezmarnowane poniedziałki. Electrolux z Jagną Niedzielską i Marcinem Kucem namawiają do gotowania bez marnowania
Electrolux rusza z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów.
10.06.22, 08:15
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Zenith: globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8 proc. w 2022 roku
Zenith prognozuje, że Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12 proc. wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. Koszt reklamy TV wzrośnie o ok. 11 proc.-13 proc. Z kolei wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15 proc. rocznie do 2024 r
09.06.22, 18:01
| reklama & PR » informacje
Wszystkie dzieciaki są RÓWNIE DOBRE. II odsłona kampanii marki Electrolux
Po raz piąty Electrolux jest brązowym sponsorem dziecięcego turnieju piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej.
30.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Electrolux promuje odkurzacz POWER HYGIENIC 800
Rozpoczęła się kampania promująca najnowszy odkurzacz bezprzewodowy marki Electrolux – POWER HYGIENIC 800.
24.05.22, 13:39
| reklama & PR » informacje
Król Kazimierz pojawił się na Zebraniu Zarządu Kanału Sportowego
Podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park” w Kanale Sportowym, pojawił się gość w studiu - Król Kazimierz, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie.
18.05.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge
Ruszył Lech Free Challenge czyli nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej. W ramach aktywacji, razem z Krzysztofem Gonciarzem, marka piwa bezalkoholowego rzuca wyzwania swoim ambasadorom.
10.05.22, 11:07
| reklama & PR » informacje
Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie
Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrac gotówkę.
04.05.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Czas na przyjemność. Roczna pensja na przyjemności nagrodą w loterii marki E.Wedel
Marka E.Wedel organizuje loterię w której do wygrania są nagrody natychmiastowe oraz roczna pensja na przyjemności o wartości 60 tys. zł.
04.05.22, 12:04
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole promującej kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem
Pod hasłem „Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów”, Credit Agricole ruszył z dużą kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.
17.04.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free 0,0% Active Hydrate bohaterem kampanii w ramach Lechendy mogą wszystko
Lech Free 0,0% Active Hydrate ruszył z emisją spotu reklamowym. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.
06.04.22, 16:10
| reklama & PR » informacje
You can but you don't have to. Hardmade wprowadza nowe smaki na rynek
Hardmade - marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem „Możesz wszystko, ale nie musisz nic”. Na półki sklepowe trafią trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. 
25.03.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free Active. Pierwsze piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym
Lech Free (Kompania Piwowarska) rozszerza kategorię piw bezalkoholowych o Lecha Free Active. To pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Wejściu na rynek towarzyszą szeroko zakrojone działania marketingowe.
09.03.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zenit: wzrost wydatków na reklamę produktów OTC w 2022 r. na poziomie 8 proc.
Jak prognozuje Zenith, do 2023 r. globalne wydatki na reklamę OTC będą o 36 proc. wyższe niż w 2019 r. Udział reklamy cyfrowej wzrośnie z 46 proc. budżetu OTC w 2021 r. do 49 proc. w 2023 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.