IVECO Poland ruszyło z kampanią mającą na celu wsparcie sprzedaży pojazdów dostawczych IVECO Daily z wykorzystaniem rozwiązań IVECO Capital (dostawcy usług finansowych tego koncernu motoryzacyjnego).
Agencja Plej wygrała przetarg na stałą obsługę IVECO Poland. Do zadań agencji należy m.in. rozbudowanie systemu komunikacji marketingowej oraz integracja narzędzi digitalowych.
W październiku br. ruszyła, przygotowana przez agencję Plej, skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, kampania promująca dwa nowe modele pojazdów marki Iveco: „lekki” Iveco Daily Euro 6 oraz Stralis z ciągnikiem siodłowym.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.