Branża: reklama & PR
Miasto: Kraków
Oferta
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej instytucji,
- koordynowanie wszystkich prac związanych z komunikacją i wizerunkiem Muzeum,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami,
- opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych Muzeum,
- zarządzanie sytuacją kryzysową, organizowanie konferencji prasowych, monitoring mediów,
- obsługę strony internetowej Muzeum, serwisów społecznościowych oraz BIP-u,
- planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii online, raportowanie efektów i bieżąca ewaluacja,
- współorganizowanie prezentacji dotyczących przedsięwzięć podejmowanych przez Muzeum,
- udział w promowaniu działalności edukacyjnej i wystawienniczej Muzeum,
- udział w organizacji spotkań z ludźmi kultury i nauki.
Wymagania stawiane pracownikowi (konieczne):
- wykształcenie wyższe;
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z branżą reklamową i PR;
- doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej i mediów społecznościowych – dodawanie, modyfikowanie i usuwanie tekstów, grafik, zdjęć, filmów etc;
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych;
- wiedza na temat rynku mediów w Polsce i za granicą,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność sprawnego formułowania myśli w mowie i piśmie;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność i otwartość;
- praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office);
- samodzielność i kreatywność, dobra organizacja pracy, elastyczność;
- umiejętność organizowania pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie z zakresu public relations, historii, wiedzy o kulturze, muzealnictwa, politologii;
- mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w instytucjach kultury;
- wiedza na temat historii II wojny światowej i Zagłady;
- znajomość dodatkowych języków obcych;
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Oferujemy
Pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące) kolejne – na czas określony i nieokreślony.
Link do postępowania rekrutacyjnego
https://plaszow.org/aktualnosc/oferta-pracy-stanowisko-ds-promocji-i-komunikacji
Warunki aplikowania
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) zawierający dane osobowe, do żądania których MKLP jest uprawnione zgodnie z art. 221 §1 Kodeksu pracy, wraz z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MKLP, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (wzór oświadczenia znajduje się w załącznikach).
- kserokopie/skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kserokopie/skany dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie;
- kserokopie/skany zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być przez niego podpisane.
Każdy z nadesłanych dokumentów powinien być nazwany w następujący sposób:
- Kowalska_Anna_CV,
- Kowalska_Anna_list motywacyjny;
- Kowalska_Anna_oświadczenie.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: praca@plaszow.org do dnia 22.09.2024 r. z adnotacją:
„Oferta na stanowisko ds. promocji i komunikacji”.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy dokumentów przesłanych pocztą tradycyjną.
oferta ważna do: 22.09.24