Firma: Teatr Groteska
Branża: reklama & PR
Miasto: Kraków
Oferta
Opis stanowiska
- współtworzenie polityki promocyjnej, budowanie strategii PR Teatru na rynku, w tym kampanii promocyjnych wraz z doborem kanałów promocji;
- opracowanie strategii i planu/harmonogramu PR oraz przedstawienie ich Dyrektorowi Teatru, wdrożenie, nadzór i stała kontrola efektywności realizacji działań w celu osiągnięcia zamierzonych celów;
- analiza rynkowa kampanii promocyjnych oraz badanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych, wprowadzanie nowych produktów i kanałów;
- inwencja, pomysłowość, kreatywność i inicjatywa w zakresie wypromowania Teatru i jego produktów;
- pozyskiwanie nowych patronów, partnerów, sponsorów, negocjacje warunków współpracy w celu optymalizacji wyników sprzedażowych;
- stałe poszerzanie bazy danych PR, w tym bazy mediów, dziennikarzy, liderów opinii w oparciu o własne doświadczenie i wypracowane relacje z podmiotami;
- współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży w zakresie realizacji celów sprzedażowych i optymalizacji wyników, wsparcie działań mających na celu stałe pozyskiwanie nowych Widzów;
- budowanie strategii rozwoju publiczności;
- inicjowanie nowych działań promocyjnych na rzecz Teatru.
Wymagania
- mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
- aktywność i kreatywność w działaniach promocyjnych;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w wykonywaniu swoich obowiązków służbowych oraz dobra organizacja pracy;
- umiejętność współpracy z innymi osobami i komunikatywność;
- odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu zadań;
- dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
Oferujemy
- pełny etat, możliwość rozwoju zawodowego;
Warunki aplikowania
CV, list motywacyjny oraz oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych przez Teatr Groteska do celów rekrutacyjnych;
TEATR GROTESKA - Sekretariat, lub na adres: groteska@groteska.pl, do dnia 08.11.2024
oferta ważna do: 08.11.24