29.06.08, 12:21

Portal edukacyjny Citi Handlowego

Z inicjatywy banku Citi Handlowy powstał Portal Edukacyjny www.ZrozumFinanse.pl. Realizację technologiczną portalu Citi Handlowy powierzył agencji Infinity Group.

Z inicjatywy banku Citi Handlowy powstał Portal Edukacyjny http://www.zrozumfinanse.pl/. Realizację technologiczną portalu Citi Handlowy powierzył agencji Infinity Group.

Portal http://www.zrozumfinanse.pl/ jest projektem realizowanym w ramach społecznej odpowiedzialności Citi Handlowy w zakresie edukacji ekonomicznej i zaangażowania w rozwój lokalnych społeczności oraz stanowi odpowiedź na stale rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu zarządzania finansami osobistymi.

Portal Edukacyjny Citi Handlowy skierowany głównie do ludzi młodych – studentów, young professional, ale również do każdego, kto chce w przystępny sposób dowiedzieć się więcej na temat zarządzania własnymi finansami.

Portal http://www.zrozumfinanse.pl/ reprezentuje niekonwencjonalne, przyjazne podejście do tematyki finansów, również w warstwie wizualnej. Zawiera nowatorskie rozwiązania, których nie spotykamy w innych tego typu serwisach. Z myślą o różnych grupach odbiorców w Portalu dostępne są trzy podstawowe profile użytkowników tj. singiel (samotna kobieta lub samotny mężczyzna), para (ludzie posiadający wspólny budżet domowy), rodzina (posiadają pewne doświadczenie życiowe, dzieci). Dodatkowo treść podzielona jest na uzupełniające się grupy tematyczne. W efekcie nawigacja serwisu pozwala na łatwe docieranie do najbardziej interesujących użytkownika, profilowanych informacji.

W realizacji menu głównego zastosowano technologię 3D połączoną z animacją flash, uzyskując efekt głębi i dynamiki. Animowane elementy, obok efektownego wyglądu, pozwalają na intuicyjne odnalezienie pożądanych treści.

Oprócz tekstów, najważniejsze zagadnienia ze świata finansów, prezentowane są również jako krótkie filmy oraz prezentacje multimedialne. Ich bohater - Pan Oszczędny - staje wobec różnych życiowych sytuacji związanych z zarządzaniem jego osobistymi finansami. W ten sposób, na konkretnych przykładach, prezentowane są mechanizmy mądrego zarządzania budżetem domowym. Prezentacje przedstawiające postać Pana Oszczędnego przygotowane zostały w warstwie graficznej przez rysowników z zespołu Infinity Group. Pozostałe prezentacje pochodzą z akcji Światowy Dzień Oszczędzania.

Najnowszym elementem Portalu jest strategiczna gra edukacyjna „Finanse bez tajemnic”, w której Infinity Group na podstawie założeń otrzymanych z Citi Handlowy zrealizowała całą warstwę graficzną, a także technologiczną.

Portal jest przykładem nowatorskiego podejścia do prezentowania – wydawać by się mogło – niełatwej tematyki. Materiały dostarczone przez bank, architektura serwisu, funkcjonalności, grafika – wszystkie elementy zrealizowane zostały z myślą o użytkowniku i jego realnych potrzebach.

Założeniem Citi Handlowy jest stały rozwój Portalu oraz aktualizacja jego zawartości.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.