Siesta z Pilsner Urquell

Najlepszego jazzu już od trzech lat można posłuchać w radiowej Trójce dzięki audycji „Siesta” prowadzonej przez Marcina Kydryńskiego. Dzięki objęciu sponsoringiem przez Pilsner Urquell tego niezwykle popularnego programu, od początku lipca na www.jazz.pilsner.pl można odsłuchać cotygodniowych zapisów aktualnych i archiwalnych wydań tej wyjątkowej, niedzielnej audycji a także znaleźć opisy albumów oraz tytuły utworów nadawanych w trakcie jej trwania.

Jazz to muzyka do której trzeba dojrzeć, nabrać doświadczenia, by spośród innych wybrać właśnie ją. Jazzu nie słucha każdy – potrzeba do niego ucha prawdziwego konesera. Podobnie jest ze smakiem Pilsner Urquell: żeby go w pełni odkryć także trzeba dokonać wyboru kierując się doświadczeniem i dojrzałością. Jazz i Pilsner Urquell pasują do siebie idealnie – wymagają wytrawnego odbiorcy, dobrego smaku i przede wszystkim wyboru opartego o doświadczenie.

Pomysłodawcą i autorem audycji emitowanej w każdą niedzielę w radiowej Trójce jest Marcin Kydryński. Jak można przeczytać na internetowej stronie audycji, „Siesta” to „kilka godzin niezobowiązującej, niczym nieskrępowanej muzyki przyjaznej człowiekowi...". „Siesta” to zestawienie pozornie nieprzystających do siebie utworów, przeplatanie się gatunków, żonglerka konwencją. Od Wolfganga Amadeusza Mozarta, od Duke'a Ellingtona po Johna Zorna, od muzyki filmowej najwyższej próby po ludowych artystów z odległych krajów. „Siesta” to próba odnalezienia wspólnego mianownika dla tych tak odmiennych estetyk. Z całą pewnością mimo tego bogactwa różnorodności „Siestą” rządzi niepodzielnie jedno prawo nie ma w niej muzyki, która nie zyska uznania autora audycji. To zatem spektrum jego wyrafinowanego muzycznego gustu, bez żadnych zobowiązań.

„Cieszy nas to, że Pilsner Urquell cały czas zacieśnia swoje związki z muzyką jazzową. Propozycja serwisu www.jazz.pilsner.pl jest idealna nie tylko dla tych, którzy do tej pory nie mogli z różnych powodów, w niedzielne popołudnie wysłuchać „Siesty”. Lista utworów i wykonawców tworzona po każdej audycji, inspiruje do dalszych, samodzielnych poszukiwań najlepszego, muzycznego smaku” - mówi Ewa Spychała, brand manager marki Pilsner Urquell.

Słuchacze „Siesty” odnajdują się w najdalszych zakątkach globu: w Australii, USA, Kanadzie, Kamerunie, Chinach, a nawet w Arabii Saudyjskiej. Dzięki sponsoringowi marki Pilsner Urquell „Siesty” można posłuchać w każdym miejscu na świecie. Wystarczy wejść na stronę www.jazz.pilsner.pl i posłuchać wszystkich audycji, które zostały wyemitowane od początku lipca tego roku. W ramach strony można odsłuchać zarówno najnowszą audycję jak i wydania archiwalne a także w dowolnym momencie przejrzeć pełną dyskografię z informacjami na temat artystów i płyty z których dane utwory pochodzą.

Pilsner Urquell to piwo, które zmieniło bieg historii piwa na świecie i ponad 160 lat temu dało początek całej kategorii pilznerów. Jego szlachetna złocista barwa, wyjątkowy smak i najwyższa jakość są gwarantowane przez doskonałą i niezmienną od 1842 roku recepturę. Świat Pilsner Urquell to świat dojrzałości, wyrafinowanego smaku oraz wyjątkowego stylu. Świat, w którym panuje niepowtarzalny klimat, gdzie rozbrzmiewa jazz, a ludzie mają wiele niebanalnych pasji takich jak fotografia. To świat, w którym ważne jest delektowanie się każdą chwilą tak, jak powinno się delektować piwem Pilsner Urquell.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.