10.12.09, 21:04

18 Finał WOŚP tuż, tuż, a na Allegro już

2 grudnia br. wystartowały internetowe licytacje WOŚP oraz Allegro. Grudniowy start aukcji to pierwsza zapowiedź kolejnego Finału.

2 grudnia br. wystartowały internetowe licytacje WOŚP oraz Allegro. Grudniowy start aukcji to pierwsza zapowiedź kolejnego Finału.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz platforma handlowa Allegro organizują zbiórkę internetową od początku istnienia serwisu. W tym czasie udało się zebrać prawie 8 milionów złotych.
"Ta akcja jest najlepszym przykładem na to, jaki potencjał tkwi w polskich internautach" – tłumaczy Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupy Allegro. "Wystarczy dostarczyć im narzędzie, aby stworzyli wielki ruch ludzi dobrej woli. Dzięki Wielkiej Orkiestrze mają możliwość pomagania w sposób bezinteresowny" - dodaje.

Nową odsłonę internetowego serwisu aukcyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy można znaleźć pod adresem www.aukcje.wosp.org.pl. Serwis ten jest kopią platformy handlowej Allegro. Jest także obsługiwany przez zespół specjalistów z Allegro. Od serwisu matki różni go fakt, iż całkowity dochód z aukcji przeznaczony jest na Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Już od pierwszego dnia działania serwisu można było znaleźć w nim aukcje ciekawych przedmiotów. Ofiarodawcami są zarówno ludzie znani, jak i zwykli internauci. Wszystkim przyświeca jeden cel – pomoc. W tym roku pieniądze ze zbiórki zostaną przeznaczone na leczenie dzieci z oddziałów onkologicznych.Wśród przedmiotów, jakie już zostały przekazane na licytację warto wymienić unikalne auta: tuningowany Buick z 1964 roku przekazany przez serwis motoryzacyjny otoMoto.pl czy Mercedes Gelenda, którym Matuesz Damięcki przejechał przez całą Rosję.

Tegorocznemu startowi aukcji WOŚP towarzyszył niecodzienny koncert „40 lat amerykańskiego Woodstock”. W trakcie wielkiego koncertu gwiazdy polskiej sceny rockowej zagrały największe przeboje koncertów Woodstock ‘69 oraz ’94. Na scenie zobaczyć było można m.in. Kasię Kowalską, Ewelinę Flintę, Braci Cugowskich, Adama Nowaka z Raz Dwa Trzy i wielu innych wspaniałych artystów. Towarzyszyła im orkiestra, chór i soliści Mazowieckiego Teatru Muzycznego „Operetka” im. Jana Kiepury.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.