13.01.10, 23:04

Sześć audycji TVP kandyduje do INPUT 2010

Sześć produkcji Telewizji Polskiej weźmie udział w międzynarodowej selekcji audycji wyprodukowanych do programu INPUT 2010. Tegoroczna konferencja telewizji publicznych odbędzie się w maju w Budapeszcie.

Sześć produkcji Telewizji Polskiej weźmie udział w międzynarodowej selekcji audycji wyprodukowanych do programu INPUT 2010. Tegoroczna konferencja telewizji publicznych odbędzie się w maju w Budapeszcie.

Wybór audycji, które pojawią się w ramach INPUT 2010 odbędzie się w holenderskim Hilversum. Polskę reprezentować będą dwa filmy dokumentalne („Chemia” Pawła Łozińskiego oraz „Magda miłość i rak” Aliny Mrowińskiej), animowany film „Esterhazy” w reż. Izabeli Plucińskiej (powstały w koprodukcji z TVP Kultura), serial „Czas honoru” oraz program dla młodzieży „Rozkminka” Lidii Piechoty z TVP Olsztyn. Wśród zgłoszonych programów znalazła się także relacja TVP 2 z koncertu finałowego „Festiwalu Zaczarowanej Piosenki” Fundacji „Mimo Wszystko” w reż. Mateusza Dzieduszyckiego. Czy produkcje wybrane przez TVP wezmą udział w majowej konferencji, dowiemy się w połowie lutego, kiedy to zostanie przedstawiona lista audycji zakwalifikowanych.

Tegoroczna konferencja INPUT 2010 odbędzie się w dniach 8-12 maja br. w Budapeszcie. W trakcie jej trwania uczestnicy omówią i zaprezentują kilkadziesiąt najlepszych, najciekawszych i najbardziej atrakcyjnych programów oraz filmów wyprodukowanych przez telewizje publiczne z całego świata. W trakcie ubiegłorocznego spotkania INPUT 2009, który odbywał się w maju w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki akredytowało się 900 osób z 56 krajów. INPUT jest największym międzynarodowym spotkaniem środowisk telewizji publicznych przybliżającym kierunki rozwoju programowego telewizji na świecie i przyczyniającym się do podnoszenia standardów realizacji programów.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.