05.04.10, 14:26

Digital Avenue przejmuje Styl.Media Sp. z o.o.

Digital Avenue przejmuje Styl.Media Sp. z o.o., wydawcę life stylowego portalu internetowego skierowanego do kobiet - Styl.fm, spółkę, która osiągnęła w 2009 roku ponad 2 miliony złotych przychodów ze sprzedaży oraz 376 tys. zł. zysku EBITDA.

Digital Avenue, spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie dokonała akwizycji spółki Styl.Media Sp. z o.o. – wydawcy Styl.fm, portalu lifestylowego skierowanego do kobiet. W zamian za 2 228 914 akcji, które zostaną wyemitowane w ramach kapitału docelowego Digital Avenue i objęte przez dotychczasowych udziałowców Styl.Media – Digital Avenue obejmie 100% udziałów Styl.Media Sp. z o.o. Po transakcji w skład portfela Digital Avenue będą wchodzić: Medousa – spółka prowadząca m.in.  portal internetowy Fotosik.pl skierowany do użytkowników Internetu zainteresowanych fotografią oraz Styl.Media - wydawca kobiecego portalu life stylowego Styl.fm.

Digital Avenue zapowiada, że w najbliższym czasie opublikuje założenia nowej strategii oraz cele planowane na 2010 rok. „Wejście Styl.fm w skład Grupy Digital Avenue pozwoli na jeszcze szybszy rozwój portalu, a serwisy zagregowane przez Digital Avenue będą docierać do ok. 3,5 miliona użytkowników Internetu w Polsce i osiągać znacznie lepsze wyniki finansowe niż dotychczas. Dzięki synergiom, jakie osiągniemy rozwijając serwisy Fotosik.pl i Styl.fm będziemy mogli zaoferować Internautom więcej ciekawych treści i lepszej jakości funkcjonalności” – mówi Piotr Wąsowski nowy Prezes Zarządu Digital Avenue i Członek Zarządu Styl.Media.

Nowym prezesem Digital Avenue został Piotr Wąsowski – dotychczasowy członek zarządu i współwłaściciel Styl.Media, a wcześniej współtwórca sukcesu liderów polskiego Internetu w kategoriach Finanse – Bankier.pl oraz Ecommerce - Nokaut.pl

Styl.fm to jeden z czołowych niezależnych portali internetowych skierowanych do kobiet o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą. Portal posiada największy w polskim Internecie katalog fryzur, mody, manicure i makijaży. Czytelniczki dodały do galerii portalu łącznie ok. 400 000 zdjęć w kategorii Uroda i Moda. Spółka Styl.Media – wydawca portalu Styl.fm – osiągnęła w 2009 roku 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł. Zysk netto wyniósł ponad 273 tys. zł. Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.