28.06.10, 17:59

ATM Grupa wypłaci dywidendę

Podczas Walnego Zgromadzenia, które odbyło się 25 czerwca 2010 roku, akcjonariusze ATM Grupy podjęli uchwałę o wypłacie dywidendy za 2009 rok. 

 

Podczas Walnego Zgromadzenia, które odbyło się 25 czerwca 2010 roku, akcjonariusze ATM Grupy podjęli uchwałę o wypłacie dywidendy za 2009 rok. Spółka przeznaczy 6,88 mln zł zysku jednostkowego za 2009 rok, czyli po 8 groszy/ 0,08 zł na jedną akcję. Dniem prawa do dywidendy będzie 14 lipca, a dniem jej wypłaty  28 lipca.

ATM Grupa jest działającym od 1992 roku, niezależnym polskim producentem telewizyjnym. Jako jedyna firma w tym sektorze dysponuje własnym zapleczem techniczno — logistycznym umożliwiającym świadczenie pełnej gamy usług w zakresie przygotowania i produkcji programów telewizyjnych (studia nagrań i sprzęt). W maju 2010 roku, należąca do ATM Grupy - spółka ATM Studio, otrzymała pozwolenie na budowę kompleksowego ośrodka produkcji filmowo-telewizyjnej w Warszawie. Prace budowlane rozpoczęły się już w połowie czerwca 2010. Planowana całkowita wartość inwestycji to ok. 50 mln zł. ATM Grupa produkuje programy telewizyjne m.in. na zlecenie Telewizji Polsat czy Telewizji Polskiej. Wiosną 2010 roku ruszyły zdjęcia do kolejnych produkcji – "Chudy i jego ludzie" oraz trzeciej serii "Tancerzy". Spółka podjęła się także realizacji pełnometrażowej baśni animowanej – "Złote krople".

"ATM Grupa systematycznie zwiększa swoje przychody i wyniki finansowe. W I kwartale 2010 roku spółka uzyskała skonsolidowane przychody w wysokości 25,07 mln zł. Pomimo trudniejszej sytuacji na rynku telewizyjnym odnotowaliśmy poprawę rentowności na każdym z poziomów rachunku zysków i strat. Dlatego WZA ustaliło, że - tak jak w latach 2008 – 2009 wypłacimy dywidendę naszym akcjonariuszom” - mówi Paweł Tobiasz, członek zarządu ATM Grupy.


 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.