03.08.10, 20:24
Nowa formuła tygodników yellow Wydawnictwa Bauer
W sierpniu trzy tytuły z segmentu yellow ukażą się w nowej, odświeżonej formule i zwiększonej objętości.
W sierpniu trzy tytuły Wydawnictwa Bauer z segmentu yellow ukażą się w nowej, odświeżonej formule i zwiększonej objętości.
"Na Żywo" zwiększy objętość o osiem kolumn poświęconych w całości szołbiznesowi. Nowe rubryki to m.in. "Dieta gwiazd", "Złote usta tygodnia", "Szpiedzy widzą wszystko" czy "10 pytań, które zadajemy wszystkim". Cena tygodnika wzrasta o 5 groszy i wynosić będzie 1,40 zł. Objętość pisma to: 48 stron.
"Takie jest Życie" zwiększa objętość o osiem kolumn, pojawia się m.in. autorska rubryka Piotra Ostracha "Postrach gwiazd" oraz powracająca w nowej formule, rubryka "Faceci są stuknięci". Cena magazynu nie ulega zmianie i wynosi 1,69 zł. Magazyn liczy 48 stron.
"Życie na Gorąco" ukazuje się w nowym, odświeżonym layoucie. Wszystkie dotychczasowe rubryki zostały zachowane. Tytuł promowany będzie w punktach sprzedaży i w telewizji (POLSAT, TVN, TVP).
Za kreację reklam odpowiada dział marketingu pionu rozrywkowego, layoutów, dyrektor artystyczna segmentu Dorota Kaleta, a za zakup mediów Mediaedge:CIA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze