10.02.11, 18:48
Serwis www.autosalon24.pl wsparty kampanią promocyjną
Autosalon24.pl specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Serwis oficjalnie wystartował 1. lutego 2011 r.
Autosalon24.pl specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Serwis oficjalnie wystartował 1. lutego 2011 r. Jego uruchomieniu towarzyszy kampania promocyjna.
Oferta Autosalon24.pl obejmuje 35 marek pojazdów, czyli praktycznie wszystkie oferowane w Polsce. "Nasz model biznesowy jest adaptacją dobrze rozwiniętych i sprawdzonych w krajach Europy Zachodniej rozwiązań handlowych. Niewątpliwie bezpośrednią inspiracją były francuskie platformy zakupu samochodów, takie jak: www.elite-auto.fr czy www.concessiondirect.com. Równie skutecznie takie rozwiązania funkcjonują w Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii czy Stanach Zjednoczonych. Platforma zamówień autosalon24.pl różni się od funkcjonujących już na polskim rynku serwisów tym, że umożliwia zamówienie i zakup auta od działającego w Polsce dilera, po niższej cenie, a prezentowane ceny dotyczą pojedynczych samochodów" – wyjaśnia Łukasz Gębski, Prezes Zarządu Autodirect S.A. (właściciel serwisu www.autosalon24.pl). "Klienci korporacyjni i hurtowi również mogą korzystać z naszych usług flotowych za pośrednictwem serwisu www.auto-direct.net (zakup aut, usługi zarządzania flotowego, ubezpieczenia i finansowania flot aut firmowych). Autodirect S.A. pomaga w organizacji przetargów na floty oraz doradza w tym zakresie" – dodaje Gębski.
Serwis Autosalon24.pl nie sprzedaje samochodów, ani nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej ceny za oferowane auta. Jest pośrednikiem, wyspecjalizowaną firmą doradczą, oferującą klientom wsparcie w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty i negocjacji warunków zakupu samochodu z dilerem. Klient dokonuje wpłat za samochód bezpośrednio do wskazanego przez Autosalon24.pl dilera, który z kolei wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio u dilera. Gdy jest to inne miasto niż to, w którym mieszka klient, Autosalon24.pl oferuje możliwość zamówienia dostawy auta pod wskazany adres lub pomaga w dotarciu do salonu. Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, doradzić w wyborze auta i zaaranżować szereg dodatkowych usług.
Kampania promocyjna wspierająca uruchomienie serwisu www.autosalon24.pl rozpoczęła się 1. lutego br. Jej hasło przewodnie brzmi: "Kilujemy ceny aut, prosto u dilera". Kampania obejmie prasę, m.in. "Auto Świat", "Newsweek", "Playboy", "Kaleidoscope", "Cars", a także Internet, np. serwisy z grupy Autostrada.
Wsparcie w Internecie rozpocznie się 14. lutego, a zakończy 10. kwietnia br. Wartość kampanii w Internecie wynosi ponad 100 tys zł. Za kreację odpowiada agencja Ambasada Brand Communications (grupa CzteryCzwarte). Działaniami PR zajęły się agencje: SWOBODA PR i PROJEKT 77.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze