10.02.11, 18:48

Serwis www.autosalon24.pl wsparty kampanią promocyjną

Autosalon24.pl specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Serwis oficjalnie wystartował 1. lutego 2011 r. 

Autosalon24.pl specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Serwis oficjalnie wystartował 1. lutego 2011 r. Jego uruchomieniu towarzyszy kampania promocyjna.

Oferta Autosalon24.pl obejmuje 35 marek pojazdów, czyli praktycznie wszystkie oferowane w Polsce. "Nasz model biznesowy jest adaptacją dobrze rozwiniętych i sprawdzonych w krajach Europy Zachodniej rozwiązań handlowych. Niewątpliwie bezpośrednią inspiracją były francuskie platformy zakupu samochodów, takie jak: www.elite-auto.fr czy www.concessiondirect.com. Równie skutecznie takie rozwiązania funkcjonują w Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii czy Stanach Zjednoczonych. Platforma zamówień autosalon24.pl różni się od funkcjonujących już na polskim rynku serwisów tym, że umożliwia zamówienie i zakup auta od działającego w Polsce dilera, po niższej cenie, a prezentowane ceny dotyczą pojedynczych samochodów" – wyjaśnia Łukasz Gębski, Prezes Zarządu Autodirect S.A. (właściciel serwisu www.autosalon24.pl). "Klienci korporacyjni i hurtowi również mogą korzystać z naszych usług flotowych za pośrednictwem serwisu www.auto-direct.net (zakup aut, usługi zarządzania flotowego, ubezpieczenia i finansowania flot aut firmowych).  Autodirect S.A. pomaga w organizacji przetargów na floty oraz doradza w tym zakresie" – dodaje Gębski. 

Serwis Autosalon24.pl nie sprzedaje samochodów, ani nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej ceny za oferowane auta. Jest pośrednikiem, wyspecjalizowaną firmą doradczą, oferującą klientom wsparcie w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty i negocjacji warunków zakupu samochodu z dilerem. Klient dokonuje wpłat za samochód bezpośrednio do wskazanego przez Autosalon24.pl dilera, który z kolei wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio u dilera. Gdy jest to inne miasto niż to, w którym mieszka klient, Autosalon24.pl oferuje możliwość zamówienia dostawy auta pod wskazany adres lub pomaga w dotarciu do salonu. Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, doradzić w wyborze auta i zaaranżować szereg dodatkowych usług. 

Kampania promocyjna wspierająca uruchomienie serwisu www.autosalon24.pl rozpoczęła się 1. lutego br. Jej hasło przewodnie brzmi: "Kilujemy ceny aut, prosto u dilera". Kampania obejmie prasę, m.in. "Auto Świat", "Newsweek", "Playboy", "Kaleidoscope", "Cars", a także Internet, np. serwisy z grupy Autostrada. 

Wsparcie w Internecie rozpocznie się 14. lutego, a zakończy 10. kwietnia br. Wartość kampanii w Internecie wynosi ponad 100 tys zł. Za kreację odpowiada agencja Ambasada Brand Communications (grupa CzteryCzwarte). Działaniami PR zajęły się agencje: SWOBODA PR i PROJEKT 77.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.