20.03.11, 12:17

Podroze.pl z nową wersją serwisu i kampanią promocyjną

"Zaplanuj z nami wakacje" – takim hasłem zachęca użytkowników odmieniony serwis Podroze.pl, łączący cechy portalu informacyjnego i społecznościowego.

"Zaplanuj z nami wakacje" – takim hasłem zachęca użytkowników odmieniony serwis Podroze.pl, łączący cechy portalu informacyjnego i społecznościowego. Wysoki poziom treści redakcyjnych mają zapewnić doświadczeni podróżnicy i dziennikarze miesięcznika „Podróże”. Do współpracy zostali zaproszeni eksperci z różnych dziedzin związanych z turystyką, a także artyści, osoby ze świata kultury i sztuki, biznesmeni i wiele innych osób, które dzielą się swoją unikalną wiedzą na temat podróżowania. Zachowana dotychczasowa społeczność internautów będzie rozwijana dzięki nowym narzędziom wprowadzanym do serwisu.

W ostatnich latach znacząco wzrosło znaczenie Internetu w turystyce – z serwisów o tej tematyce korzysta w Polsce prawie 50% wszystkich internautów. Nowa koncepcja Podroze.pl powstała w wyniku analiz zakresu produktów turystycznych najbardziej poszukiwanych w Internecie i dlatego opiera się na połączeniu sprawdzonych wartości merytorycznych, jakie daje profesjonalna redakcja oraz działań na zasadach społecznościowych” – mówi Ewa P. Porębska, dyrektor zarządzający, wiceprezes Zarządu MURATOR S.A

W portalu znajdują się artykuły i praktyczne informacje o krajach, regionach i miastach. dojazd, ceny, zabytki, bezpieczeństwo, transport, restauracje. Informacje są ilustrowane bazą zdjęć i filmów podróżniczych. Serwis zawiera szeroką gamę przepisów kulinarnych z całego świata oraz informuje o wydarzeniach kulturalnych. Unikalną wartością są osobiste porady znanych osób, które podpowiadają, co ich zdaniem naprawdę warto zobaczyć, dokąd pojechać, gdzie zjeść najlepsze lokalne dania. Serwis zawiera informacje atrakcyjne zarówno dla lubiących podróżować luksusowo, jak i wybierających wyjazdy z grupą, czy spędzających czas aktywnie. Podroze.pl prezentują materiały o Polsce, w tym specjalne fotoreportaże. Dzięki interaktywnej mapie internauci mogą łatwo znajdować artykuły o danym regionie, informacje, gdzie się zatrzymać i w jakich ciekawych wydarzeniach uczestniczyć.

Położyliśmy duży nacisk na merytoryczną wartość treści, szczególnie zależy nam na unikalności i wyjątkowości materiałów o Polsce. To w końcu miejsce nam najbliższe” – tłumaczy Philip Niedenthal, redaktor naczelny.

Podroze.pl jest serwisem, dającym użytkownikom wiele możliwości zaistnienia w portalu. Internauci mogą tworzyć własne profile, dzielić się przeżyciami z podróży, poradami, przepisami kulinarnymi, filmami i zdjęciami. Serwis posiada codziennie moderowane forum oraz biuro ofert użytkowników. Zawiera newsblog z codziennymi wpisami dziennikarzy „Podróży” na temat nowych kierunków, pomysłów na wyjazdy, wrażeń z podróży. Jest połączony z portalem Facebook i z kanałem RSS, który pozwala na otrzymywanie aktualnych informacji z działów. Co tydzień wysyła newsletter z atrakcyjnymi promocjami, kalendarzem imprez kulturalnych, nowościami na rynku turystycznym.

Prace nad nową wersją serwisu koordynował redaktor naczelny miesięcznika „Podróże” – Philip Niedenthal. Redaktorem prowadzącym została Joanna Szyndler. Projekt graficzny opracował Sharif Zawideh, a prace programistyczne wykonał zespół programistów MURATOR S.A. pod kierownictwem Jarosława Kuleszy.

Podroze.pl w nowym wydaniu wspiera multimedialna kampania zaplanowana w pierwszym tygodniu kwietnia. Promocja obejmuje: telewizję (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Planete, Travel Channel, KuchniaTV, Domo, Sportklub), radio (ESKA, Eska ROCK, PiN), prasę zewnętrzną („Chip”,”Top Gear”, „4x4 Auto Świat”) i magazyny MURATORA oraz internet (Wp.pl, Chip.pl, własne serwisy internetowe). Serwis będzie również promowany na targach turystycznych odbywających się pod patronatem miesięcznika „Podróże”. Dla odwiedzających imprezy wystawiennicze planowane są liczne atrakcje, w tym konkursy z nagrodami.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.