09.05.11, 20:23
Money.pl rozda milion złotych w reklamie
Money.pl i Netia SA – stawiają na rozwój przedsiębiorczości w wirtualnym świecie. 9. maja 2011 roku ruszył konkurs.
Money.pl i Netia SA – stawiają na rozwój przedsiębiorczości w wirtualnym świecie. 9. maja 2011 roku ruszył konkurs w którym za najlepsze hasło reklamowe, właściciel małej firmy, wygra dla niej milion złotych w reklamie, na portalu Money.pl.
Do 19. czerwca br. właściciele małych i średnich przedsiębiorstw mogą zawalczyć o budżet na działania marketingowe dla swoich firm. "Użytkownicy serwisów GrupyMoney.pl to około pięć milionów osób miesięcznie. Przedstawiciele najważniejszych gałęzi biznesowych, przedsiębiorcy, managerowie, politycy, najlepsi klienci" – mówi Aleksander Kusz prezes Money.pl. "Konkurs z Netią, który może przełożyć się na wyniki finansowe i rozwój wielu małych firm to nasz wspólny strzał w dziesiątkę. Sami doskonale wiemy, jak wiele można zdziałać w przestrzeni wirtualnej. Działamy w niej z sukcesami od lat, widzimy w niej przyszłość i wciąż ogromny potencjał. Tu są najlepsi klienci i nieograniczona przestrzeń na dynamiczny rozwój. Wierzę, że ten konkurs dotrze do wszystkich, którzy myślą przyszłościowo o swojej firmie. Dla liderów konkursu może być to początek wielkiego biznesu" – dodaje Kusz.
Aby wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z nagród trzeba zarejestrować się na stronie Money.pl, wysłać hasło promujące własną firmę i opowiedzieć o niej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze