12.05.11, 19:44
Augmented Reality w Dobrym Wnętrzu
Miesięcznik "Dobre Wnętrze" jako pierwszy w segmencie pism wnętrzarskich wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość – Augmented Reality.
Miesięcznik "Dobre Wnętrze" jako pierwszy w segmencie pism wnętrzarskich wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość – Augmented Reality. Czerwcowy numer magazynu (w sprzedaży od 13. maja) zawiera m.in. multimedialną, trójwymiarową wizualizację dizajnerskich przedmiotów, zaprezentowanych w głównym temacie wydania – 101 rzeczy i rozwiązań wnętrzarskich, o jakich marzą Polacy.
"Dobre Wnętrze" jest pierwszym pismem wnętrzarskim na rynku, które wykorzystało Augmented Reality, a wcześniej, w numerze 11/2010, technologię 3D. W prasie po rozszerzoną rzeczywistość na okładce sięgnęły magazyny komputerowe "Chip" i "Komputer Świat".
Redakcja "Dobrego Wnętrza" postanowiła zastosować AR w prezentacji dizajnerskich przedmiotów o których marzą Polacy. Ich spis powstał w wyniku konsultacji z gronem ekspertów współpracujących z pismem. Możliwość przyjrzenia się rzeczom z bliska, w trójwymiarowej przestrzeni, dostarcza niezapomnianych wrażeń i powoduje, że są dostępne niemal na wyciągnięcie ręki. Aby się o tym przekonać, wystarczy pobrać ze strony pisma specjalną aplikację, zainstalować ją w swoim komputerze i włączyć kamerę internetową. Z okładki czerwcowego "Dobrego Wnętrza" uruchamiają się również filmy. Znani architekci zapraszają w nich na interaktywny spacer po trzech ciekawie zaprojektowanych domach i zdradzają szczegóły pomysłów, które spotkały się z dużym zainteresowaniem czytelników.
Scenariusze filmów opracowała redakcja "Dobrego Wnętrza", zrealizował je Dział Produkcji TV Muratora, a aplikację AR wykonała agencja interaktywna Adv.pl. Na wyjątkową – dzięki Augmented Reality – prezentację swoich produktów w "Dobrym Wnętrzu" nr 6/2011 zdecydowali się Amica, Bosch i Śnieżka.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze