30.05.11, 20:41

Finał Ligi Mistrzów w telewizyjnym TOP10 tygodnia. Ranczo wciąż numerem jeden

Stałe pozycje programowe przyciągnęły przed ekrany większą grupę telewidzów niż transmisje z ważnych wydarzeń mijającego tygodnia. Najchętniej włączano TVP1, a najwięcej osób zasiadło przed telewizorami w porze emisji serialu „Ranczo”.

Stałe pozycje programowe przyciągnęły przed ekrany większą grupę telewidzów niż transmisje z ważnych wydarzeń mijającego tygodnia. Najchętniej włączano TVP1, a najwięcej osób zasiadło przed telewizorami w porze emisji serialu „Ranczo”.

Według danych przygotowanych przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net, w minionym tygodniu (23-29.05.2011) TVP1 pozostała liderem wśród stacji telewizyjnych, notując ponad 17-procentowy udział w rynku (w grupie 4+). Tuż za nią uplasował się TVN (udział rzędu 13,83 punktów procentowych) i Polsat (13,8 pkt. proc.).

W zestawieniu najchętniej oglądanych propozycji minionego tygodnia triumfuje serial „Ranczo”. Odcinek wyemitowany 29 maja 2011 r. obejrzało ponad 6,1 mln widzów (17,33%). Wysoką oglądalnością cieszył się także serial „M jak miłość” (ponad 5,8 mln widzów; 16,3%). W cotygodniowym TOP10 najlepiej oglądanych programów przygotowywanym przez TNS OBOP, obok stałych pozycji (seriale, programy cykliczne) znalazła się także transmisja meczu finałowego Ligi Mistrzów. Spotkanie FC Barcelona – Manchester United (28 maja) obejrzało 3,2 mln widzów (9,1%).

Badanie przeprowadzono na grupie 2936 osób powyżej 4 roku życia.

 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.