23.06.11, 12:45

Cuppon.pl świętuje pierwsze urodziny

Cuppon.pl to jeden z wielu serwisów zakupów grupowych działających na Polskim rynku.  Należy do najstarszych portali, a przede wszystkim zalicza się do wąskiego grona serwisów wykazujących rentowność.

Cuppon.pl to jeden z wielu serwisów zakupów grupowych działających na Polskim rynku.  Należy do najstarszych portali, a przede wszystkim zalicza się do wąskiego grona serwisów wykazujących rentowność. Właśnie świętuje swoje pierwsze urodziny i z tej okazji podsumowano ostatnie 12 miesięcy na rynku zakupów grupowych.

Liczba użytkowników odwiedzających portal miesięcznie wynosi obecnie 170 tysięcy, z czego zarejestrowanych jest 93 tysiące użytkowników. Według danych z maja br. wartość sprzedanych kuponów wyniosła ponad 300  tysięcy złotych, zaś użytkownicy zaoszczędzili blisko 700 tysięcy złotych. Od początku działania serwisu wartość sprzedanych kuponów wyniosła 1,2 mln złotych, dzięki czemu użytkownicy mogli zaoszczędzić ponad 3 mln złotych. Z końcem maja 2011r. spółka osiągnęła rentowność.

Dawid Dusza, Prezes Zarządu Cuppon Sp. z o.o., tak podsumowuje pierwszy rok działalności: „ Z dużą satysfakcją przekazujemy informację, że osiągnęliśmy rentowność. Udowodniliśmy tym samym, że jest to możliwe w tym biznesie i nie mówię tego rzecz jasna w kontekście wyników finansowych największego portalu zakupów grupowych na świecie. Rok temu, startując na polskim rynku, słyszeliśmy głosy zwątpienia co do sensowność powołania serwisu. Przetrwaliśmy najcięższy okres, kiedy to liczba startujących serwisów tej kategorii przerosła oczekiwania wszystkich. W chwili obecnej możemy śmiało ogłosić, że rok po starcie jesteśmy na świetnej pozycji, a przede wszystkim osiągnęliśmy zadowalające wyniki finansowe. Cuppon.pl stał się istotnym graczem na rynku zakupów grupowych w Polsce”.

Od lutego 2011r. inwestorem w spółce Cuppon jest fundusz Xevin Investments.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.