05.07.11, 18:50

Cititeam: największa popularnością cieszą się kupony do sieci Dominium

W Polsce działa już ponad 40 serwisów zakupów grupowych. W tej wielkiej grupie stopniowo wyłaniają się liderzy rynku, spośród których największy skok zaliczył ostatnimi czasy serwis założony przez Allegro – Citeam.pl.

W Polsce działa już ponad 40 serwisów zakupów grupowych. W tej wielkiej grupie stopniowo wyłaniają się liderzy rynku, spośród których największy skok zaliczył ostatnimi czasy serwis założony przez Allegro – Citeam.pl.

Na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych serwisów zakupów grupowych znajduje się działający najdłużej na rynku Groupon.pl, rodzima wersja amerykańskiego portalu. Na drugim stopniu podium ulokował się Citeam.pl notując w  ubiegłym miesiącu aż 1,5 mln real users. A funkcjonuje dopiero od lutego tego roku. "Udało nam się w ostatnim czasie prześcignąć serwis Gruper, który do tej pory znajdował się na drugim miejscu. W ciągu czterech miesięcy działalności zanotowaliśmy już 6 mln odwiedzin" – komentuje Marta Krauze z Citeam.pl.

Do tej pory największą popularnością wśród klientów tego serwisu cieszyły się kupony do sieci Dominium skupiającej ponad 60 restauracji – wykupiono aż 4443 ofert. Klienci docenili również możliwość tańszego zakupu obuwia sportowego w sklepie internetowym Rolendt – za 5 zł można było uzyskać zniżkę w wysokości 50 zł na zakup butów Nike czy Adidasa. Taka propozycja spowodowała wykupienie aż 3232 kuponów. Trzecia najbardziej popularna oferta dotyczyła serwisu PizzaPortal, przez który można zamówić internetowo dania z kilkudziesięciu pizzerii i restauracji w danym mieście. Kupony o wartości 15 zł, które wykupywano za 5 zł, sprzedały się w liczbie 2972. Kolejne miejsca w rankingu należą do warszawskiego Kina 5D w Forcie Wola (1907 ofert) oraz sklepu internetowego TwojeKwiaty.pl (1494 sprzedanych kuponów z okazji Dnia Matki). Ogólnie od lutego br. na Citeam.pl wystawiono już ponad 1239 ofert z kuponami zniżkowymi.

Serwisy zakupów grupowych w Polsce obecnie najczęściej oferują zniżki na usługi kosmetyczne i te związane ze zdrowiem. Chęć korzystania z tego rodzaju ofert zadeklarowała ponad połowa amatorów tańszego kupowania według badań GoDealla.pl, agregatora zakupów grupowych. Na Citeam.pl kategoria kosmetyka i zdrowie również jest na pierwszym miejscu wśród najczęściej wystawianych ofert, jednak proporcje zmieniają się systematycznie na korzyść pozostałych propozycji. A takich najbardziej życzyliby sobie Polacy według wspomnianych analiz GoDealla.pl – w pierwszej trójce najbardziej pożądanych przez klientów zakupów grupowych ofert znalazły się: kultura i rozrywka (65%), kursy i szkolenia (59%), restauracje oraz kawiarnie (57%).

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
19.08.24, 19:30
| internet » informacje
„Festiwal Optymizmu” w serwisie NaszeMiasto.pl
16 sierpnia br. w serwisie NaszeMiasto.pl została uruchomiona specjalna sekcja tematyczna z okazji Światowego Dnia Optymisty.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.