17.08.11, 18:01

Muzyczne zakupy z PayU i Sound Park

Z końcem czerwca ruszył projekt Sound Park. Jest to platforma do sprzedaży muzyki w Internecie, propagująca w innowacyjny sposób walkę z piractwem muzycznym.

Z końcem czerwca br. ruszył projekt Sound Park. Jest to platforma do sprzedaży muzyki w Internecie, propagująca w innowacyjny sposób walkę z piractwem muzycznym. Fani, którzy chcą tanio i legalnie kupić muzykę bezpośrednio od artystów mogą to zrobić za pomocą rozwiązań płatnościowych oferowanych przez PayU.

"Stworzyliśmy trzy sposoby, dzięki którym artyści i wytwórnie mogą sprzedawać swoją muzykę. Sound Park Store to sklep do sprzedaży muzyki, Sound Park Widget to mini sklep (darmowa aplikacja), który umożliwia artyście sprzedaż plików mp3 oraz eBiletów w dowolnym miejscu w Internecie, w którym go zamieści. Każdy sam ustala cenę za swoje utwory" – mówi Jacek Brzuz z Sound Park. "Trzeci sposób to aplikacja na Facebooka, dzięki której sprzedaż muzyki jest możliwa na fanpage'ach" – dodaje Brzuz.

Samo kupowanie pojedynczych utworów lub całych albumów jest proste i nie wymaga jakiejkolwiek rejestracji ze strony fanów. Wystarczy kliknąć w wybrany utwór i zapłacić za pomocą jednej z dostępnych form płatności. Bezpieczeństwo transakcji zawieranych na platformie Sound Park gwarantuje Agent Rozliczeniowy – firma PayU,.

"Postanowiliśmy zaangażować się w projekt Sound Park i wspólnie z licznymi artystami, którzy już udostępniają swoje utwory na platformie, szerzyć ideę legalnego i taniego kupowania w sieci" – mówi Michał Kubacki, Key Account Manager PayU. "Taka platforma nie sprawi, że zjawisko piractwa muzycznego nagle zniknie, ale daje fanom możliwość wyboru, jest tańszą alternatywą. Uważamy, że warto krzewić taką ideę i w przyszłości chętnie podejmiemy współpracę przy podobnych projektach" – dodaje Kubacki. 

W platformie Sound Park są już obecni tacy artyści jak: Michał Wiśniewski z zespołem Ich Troje, Mrozu, O.S.T.R., Luxtorpeda, donGURALesko, Sobota, Cochise, Doniu, DKA,  Chilitoy, Mr Zoob, BlackJack i wielu innych.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.