17.09.11, 21:13

Kompania Piwowarska z nową stroną www

Kompania Piwowarska postawiła przed artflash interactive zadanie zaprojektowanie szaty graficznej strony oraz opracowanie projektu architektury informacji.

Kompania Piwowarska postawiła przed artflash interactive zadanie zaprojektowanie szaty graficznej strony oraz opracowanie projektu architektury informacji. W ramach projektu agencja odpowiadała również za wdrożenie serwisu oraz jego bieżącą administrację.

Nowa odsłona www.kp.pl prezentuje zmodyfikowaną architekturę informacji, nową szatę graficzną oraz nowoczesny system zarządzania treścią. To nowoczesny serwis korporacyjny zoptymalizowany pod kątem funkcjonalności oraz potrzeb głównych grup użytkowników. Zastosowany nowy layout jest spójny z wizerunkiem KP i podkreśla charakterystyczny styl biznesowy lidera polskiego rynku piwowarskiego. Lżejsze oprogramowanie, gwarantujące szybsze działanie oraz przejrzysta nawigacja, zapewniająca użytkownikom wygodę w eksplorowaniu informacji, to efekty wspólnych Warsztatów Funkcji i analiz działania serwisu w ostatnich latach.

"Nowy serwis www.kp.pl to kompleksowa platforma internetowa, przygotowana zgodnie z najwyższymi standardami w dziedzinie stron korporacyjnych" – mówi Tomasz Chabowski, creative director artflash interactive. "Strona została przygotowana zgodnie z najsurowszymi wymogami rynku, dzięki czemu w pełni spełnia potrzeby kilku grup interesariuszy: konsumentów, inwestorów, dziennikarzy oraz potencjalnych pracowników firmy" – dodaje Chabowski.

Na podstawie wywiadów pogłębionych z użytkownikami oraz badań usability strona została wyposażona w dedykowane narzędzia i aplikacje prezentujące świat Kompanii Piwowarskiej w poszczególnych odsłonach dostosowanych do danej grupy odbiorców.

"Nowa strona internetowa Kompanii Piwowarskiej pozwoli wszystkim zainteresowanym osobom bardzo szybko znaleźć potrzebne informacje. Podczas tworzenia serwisu wykorzystano szereg najnowocześniejszych rozwiązań interaktywnych" – mówi Patrycja Skrzypiec, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.

Nowej stronie www towarzyszą nowatorskie rozwiązania w postaci interaktywnych prezentacji historii 3 browarów należących do KP oraz projektu 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju. Agencja artflash interactive przebudowała także istniejące już narzędzia komunikacji z mediami: "Biuro Prasowe" i "Piwowarski Serwis Informacyjny" oraz sekcję "Kariera".

Aby ułatwić użytkownikom dostęp do informacji dotyczących równolegle prowadzonych działań przez KP, całość tematów edukacyjnych oraz tych z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu została skoncentrowana w nowej zakładce "Świat KP". W serwisie nie zabrakło również miejsca na świat marek KP przedstawiony w formie multimedialnej.

"Zgodnie z współczesnymi wymogami Internetu serwis został zintegrowany z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi Facebook i YouTube" – mówi Adriana Borucka, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.

Strona www.kp.pl posiada również wersję mobilną odtwarzalną na wszystkich mobilnych nośnikach oraz dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych - wersję WAI. Dodatkową nowością w serwisie są specjalne formularze kontaktowe - osobne dla dostawców, odbiorców i konsumentów. Artflash interactive jest także odpowiedzialny za administrowanie serwisem.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.