05.10.11, 20:52

Stacje tematyczne we wrześniu 2011 r.: National Geographic Channel już na 13. miejscu

Na podium przetasowanie - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla portalu medialnego mediafm.net (badany okres od 1 do 30 wrzesnia br.)

Na podium przetasowanie - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla portalu medialnego mediafm.net (badany okres od 1 do 30 wrzesnia br.). Liderem pozostaje stacja TVN24, która umocniła swoją pozycje (w stosunku do września 2011 r. udział stacji w rynku wzrósł aż o 0,32 pkt proc.). Na drugie miejsce awansował Polsat News (wzrost o 0,18 pkt proc.), a na trzecie Polsat Sport (wzrost o 0,24 pkt proc.).

Trend wzrostowowy w obrębie TOP 30 odnotowały także takie stacje  jak: TLC (o 0,23 pkt proc.), 13TH Street (o 0,2 pkt proc.), Polsat Play (o 0,19 pkt proc.), Eurosport (o 0,16 pkt proc.), Discovery (o 0,15 pkt proc.), Discovery World (o 0,14 pkt proc.), AXN (o 0,1 pkt proc.), 4fun.TV (o 0,1 pkt proc.), Polsat Cafe (o 0,09 pkt proc.), Kino Polska (o 0,08 pkt proc.), TVN Turbo (o 0,07 pkt proc.), Polsat JimJam (o 0,06 pkt proc.), VIVA Polska (o 0,05 pkt proc.), Animal Planet (o 0,02 pkt proc.), Ale Kino! (o 0,02 pkt proc.).

W obrębie TOP 30 siedem stacji zanotowało spadek udziałów. Największy spadek dotyczy Disney XD (aż o 0,2 pkt proc.). Inne stacje, któe straciły częśc widowni to: MiniMini (o 0,14 pkt proc.), Comedy Central (o 0,07 pkt proc.), Superstacja (o 0,07 pkt proc.), Cartoon Network (o 0,06 pkt proc.), TVN style (o 0,02 pkt proc.).

W zestawieniu pojawiły się takie kanały nieobecne rok temu jak: National Geographic Channel (aż 13 miejsce), Nickelodeon (20 miejsce), TVP Seriale (22 miejsce), TVP Sport (25 miejsce), Comedy Central Family (30 miejsce). Z zestawienia wypadły: BBC CBeebies (rok temu 18 miejsce), TVP Kultura (21 miejsce), Discovery Science (24 miejsce), MTV Polska (26 miejsce) i Polsat Sport Extra (30 miejsce).

TOP30 stacji tematycznych wg udziałów we wrześniu 2011 roku

Lp.   IX 2011
1 TVN 24 4,91
2 Polsat News 0,84
3 Polsat Sport 0,82
4 Mini Mini 0,80
5 AXN 0,76
6 Disney Channel 0,75
7 Cartoon Network 0,67
8 Discovery 0,64
9 Eurosport 0,63
10 13TH STREET 0,59
11 VIVA Polska 0,59
12 Disney XD 0,55
13 National Geographic Channel 0,50
14 Discovery World 0,46
15 TLC 0,46
16 TVN Turbo 0,45
17 Kino Polska 0,43
18 Polsat Play 0,42
19 Comedy Central 0,42
20 Nickelodeon 0,41
21 TVN Style 0,39
22 TVP Seriale 0,38
23 Polsat JimJam 0,37
24 Polsat Cafe 0,35
25 TVP Sport 0,34
26 Animal Planet 0,34
27 Ale Kino 0,33
28 4fun TV 0,32
29 Superstacja 0,30
30 Comedy Central Family 0,30

TOP30 stacji tematycznych wg udziałów we wrześniu 2010 roku

Lp.   IX 2010
1 TVN 24 4,59
2 Disney Channel 0,95
3 Mini Mini 0,94
4 Cartoon Network 0,73
5 Disney XD 0,67
6 AXN 0,66
7 Polsat News 0,66
8 Polsat Sport 0,58
9 VIVA Polska 0,54
10 Discovery 0,49
11 Comedy Central 0,49
12 Eurosport 0,47
13 TVN Style 0,41
14 13TH STREET 0,39
15 TVN Turbo 0,38
16 Superstacja 0,37
17 Kino Polska 0,35
18 BBC CBeebies 0,33
19 Animal Planet 0,32
20 Discovery World 0,32
21 TVP Kultura 0,31
22 Ale Kino 0,31
23 Polsat JimJam 0,31
24 Discovery Science 0,27
25 Polsat Cafe 0,26
26 MTV Polska 0,25
27 TLC 0,23
28 Polsat Play 0,23
29 4fun TV 0,22
30 Polsat Sport Extra 0,22

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.