23.10.11, 14:07

Kampania promocyjna The Walking Dead

FOX rozpoczął kampanię promocyjną serialu "The Walking Dead" (sezon 2), którego premiera odbyła  się 22 października.

FOX rozpoczął kampanię promocyjną serialu "The Walking Dead" (sezon 2), którego premiera odbyła się w sobotę 22 października o godz. 22.00 na kanale FOX. Kampania została zaplanowana głównie w Internecie i jest oparta na niestandardowych formatach budujących zaangażowanie serialem oraz świadomość marki FOX. Działania obejmują współpracę z serwisem fotka.pl, gdzie został stworzony specjalny profil zombie. Premiera serialu została także wsparta wizerunkowymi formatami reklamowymi na stronach demotywatory, Filmweb, Gadu Gadu, Myspace. Ponadto zakupiono formaty wideo w serwisach  Onet, Ipla, WP TV oraz w pakietach IDMnet,  Arbo Network, PMPG i At Media. Premiera serialu jest także wspierana działaniami SEM w Google oraz w serwisie You Tube. Dodatkowo została przygotowana aplikacja wirusowa oraz reklamy w portalu społecznościowym Facebook. Reklamy prasowe zaplanowano w miesięczniku „Film” oraz w wydaniu tematycznym MMP „Nadawcy”.

„The Walking Dead” opowiada historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. Szeryf jednego z hrabstw, Rick Grimes (Andrew Lincoln), po wybudzeniu się ze śpiączki w opuszczonym szpitalu, odkrywa, że znany mu świat nie istnieje – został zniszczony przez apokaliptyczną epidemię zombie.

Światowa premiera drugiego sezonu „The Walking Dead” w Stanach Zjednoczonych pobiła wszelkie rekordy oglądalności. Stacja AMC osiągnęła najwyższy wynik oglądalności w historii telewizji kablowej (w przedziale wiekowym 18-49). Podczas pierwszej emisji produkcja zgromadziła przed telewizorami rekordową liczbę 7,30 mln widzów. Łącznie z powtórkami pierwszy odcinek serialu obejrzało 11 mln widzów. Pierwszym krajem poza Stanami Zjednoczonymi w którym „The Walking Dead” zadebiutował była Hiszpania. Tam serial uzyskał w grupie widzów 18-49 najlepsze wyniki w 10-letniej historii kanału oraz drugi najlepszy wynik dla premiery na kanale.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.