23.10.11, 14:07
Kampania promocyjna The Walking Dead
FOX rozpoczął kampanię promocyjną serialu "The Walking Dead" (sezon 2), którego premiera odbyła się 22 października.
FOX rozpoczął kampanię promocyjną serialu "The Walking Dead" (sezon 2), którego premiera odbyła się w sobotę 22 października o godz. 22.00 na kanale FOX. Kampania została zaplanowana głównie w Internecie i jest oparta na niestandardowych formatach budujących zaangażowanie serialem oraz świadomość marki FOX. Działania obejmują współpracę z serwisem fotka.pl, gdzie został stworzony specjalny profil zombie. Premiera serialu została także wsparta wizerunkowymi formatami reklamowymi na stronach demotywatory, Filmweb, Gadu Gadu, Myspace. Ponadto zakupiono formaty wideo w serwisach Onet, Ipla, WP TV oraz w pakietach IDMnet, Arbo Network, PMPG i At Media. Premiera serialu jest także wspierana działaniami SEM w Google oraz w serwisie You Tube. Dodatkowo została przygotowana aplikacja wirusowa oraz reklamy w portalu społecznościowym Facebook. Reklamy prasowe zaplanowano w miesięczniku „Film” oraz w wydaniu tematycznym MMP „Nadawcy”.
„The Walking Dead” opowiada historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. Szeryf jednego z hrabstw, Rick Grimes (Andrew Lincoln), po wybudzeniu się ze śpiączki w opuszczonym szpitalu, odkrywa, że znany mu świat nie istnieje – został zniszczony przez apokaliptyczną epidemię zombie.
Światowa premiera drugiego sezonu „The Walking Dead” w Stanach Zjednoczonych pobiła wszelkie rekordy oglądalności. Stacja AMC osiągnęła najwyższy wynik oglądalności w historii telewizji kablowej (w przedziale wiekowym 18-49). Podczas pierwszej emisji produkcja zgromadziła przed telewizorami rekordową liczbę 7,30 mln widzów. Łącznie z powtórkami pierwszy odcinek serialu obejrzało 11 mln widzów. Pierwszym krajem poza Stanami Zjednoczonymi w którym „The Walking Dead” zadebiutował była Hiszpania. Tam serial uzyskał w grupie widzów 18-49 najlepsze wyniki w 10-letniej historii kanału oraz drugi najlepszy wynik dla premiery na kanale.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze